سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

بهترین رفیق دنیا.........

امروز روز شانسم نبود 

حال و احوالم میزون نبود 

هیچی سر جاش نبود 

ولی........................ 

تهش خیلی بهم خوش گذشت........... 

گاهی اوقات بی خیالی و عیاشی ته زندگی......... 

به جون شما...... 

============================= 

توپول خیلی چاق و خپل شده......... 

گربه ملوسیه..........ولی به گمونم با این رویه .........چند سال دیگه رژیم لازم بشه....... 

پنجول میندازه.........از پاهام میاد بالا.......... 

انگار نه انگار گربه خیابونی..........در اتاقمو که باز میزارم........... 

میاد یه وری میشینه.......... 

حالا جدیدا از پاهام بالا میاد و میشینه چشم میدوزه به صفحه مونیتور........ 

خوشمزگی کار به اینه که عاشق موسیقی کلاسیک.......... 

پنجولاشو میزاره زیر چونشو و میخوابه روی پاهام......... 

وای به روزم اگر اهنگ قطع کنم......... 

چنان میگه میو...........انگار ارثیه پدریشو طلب داره............ 

خدایش انگاری بیشتر از من حالیشه........... 

بهترین رفیقی که خدا برای ادمیزاد افریده حیوانات بوده و بس............. 

========================== 

دلم.................. 

ساحل دریا میخواد............ 

دلم...............صدای امواج رو میخواد 

دلم شنا کردن تو دریا رو میخواد 

============================== 

نظرات 3 + ارسال نظر
آرمین چهارشنبه 4 آبان 1390 ساعت 05:47 ب.ظ

سلام
خدا نگرش داره واسه شما. گربه های ما که فقط بلدن بتیغن

سلام........جواب سوالمو ندادی .........با معرفت

آرمین پنج‌شنبه 5 آبان 1390 ساعت 12:54 ق.ظ

جواب سوالتو قبلا دادن. یکم فکر کن قبلا درموردش صحبت کردیم

خودت میدونی جوابت کافی نبوده

روح اله دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 03:51 ب.ظ

سلام.من فکرکنم واسه این به حیونات علاقه مند میشیم چون اطمینان داریم که به ما اسیبی وارد نمیکنند.کاش این حسو به ادما داشتیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد