سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

تحمل............

تحمل........ 

صبر.............. 

صبور.................. 

چرا باید صبوری کنم؟ 

خدایا گاهی میرسه به استخون............ 

خدایا ........گاهی تحملش خیلی سخت میشه......... 

خیلی.......... 

ولی ای کاش میدونستم تحملش سودی داره.........خدایا............ 

======================= 

میوام یه داستاتن جدید شروع کنم..... 

داستان تاریخی ........به وسطهاش رسیده....... 

برای سومین بار نوشتمش......... 

اینبار بازم راضی نیستم......... 

دیشب میخواستم فایلشو پاک کنم...........برای سومین بار......... 

ولی............. 

چرا این روزا داستانم نمیاد............ 

ولی امشب یه داستان جدی شروع میکنم............... 

یه داستان ..................... 

دساتانهای قبلی رو هم سعی میکنم ............تموم کنم.........شایدم ویرایش کردم از نو نوشتم و سامونشون دادم..........

نظرات 2 + ارسال نظر
آشات چهارشنبه 21 دی 1390 ساعت 04:16 ب.ظ http://www.ashat.blogfa.com


خدایی راس میگی این همه صبر فایده ای هم داره!!!!

چه کنم تا کی و چند صبوری ...

محسن سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 11:20 ب.ظ http://after23.blogsky.com

شرو کردی یا میری تااااااااااااااااااااااااااااا بهمن.

سلام رفیق
همینطوری الکی الکی شد بهمن ماه /................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد