سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

خوب.............

خوب................ 

خوب............ 

خوب........................................... 

این روزا از همه چی خوشم میاد........... 

بوی کله پاچه ای باران دروازه شیرازو حتی............... 

اره این روزا هر چیزی برام لذت بخش شده......... 

حتی بحث های الکی آبکی ........ 

سیگار کشیدن آرزومه................ولی حس خریدن و کشیدنش نیست........ 

این روزا خیلی یه جورایی شدم.......... 

با صدای بلند به ادا واطوارهای تام و جری میخندم........ 

و اصلا برام مهم نیست میون جمع احساستمو نشون بدم.......... 

براحتی انتقاد میکنم....... 

خلاصه....... 

این روزا 

یه پله به خود واقعیم نزدیکتر شدم........... 

انگار من اینم............. 

یه دختر شاد و پر احساس که میتونه برای کوچکترین حرکت..............شادی کنه و برقصه....... 

این روزا من میتونم با هر چیزی همنوایی کنم.......... 

آره........ 

این روزا ..............واسه سال دیگم کلی برنامه ریختم و از همین حالا  کلی سفر و کلاس و کار چیدم.............. 

از همین حالا..................... 

تا سال دیگه همین موقع 

میدونم کجام.............. 

این روزا............... 

من خودمم ....................... 

نه یکی دیگه....................... 

این روزا....................... 

نه نغ میزنم..........نه ادای پیرزنا رو در میارم........... 

این روزا فقط شدم سارا............ 

همین.................. 

خوب............. 

خوب........................... 

خوب............................................

نظرات 4 + ارسال نظر
محسن جمعه 14 بهمن 1390 ساعت 01:53 ب.ظ http://sedahamoon.blogsky.com

چه خوب. خیلی خوب. خیلی. خیلی خوبه که خودت باشی. خود ِ خودت. من گاهی خودمو گم می کنم. می گردم و دوباره خودمو پیدا می کنم. ولی خب این گشتن خیلی خسته ام می کنه.
باید مواظب خودم باشم.

سلام رفیق
منم مثل شما.............با اینکه خوبم یکم خستم........ولی بازم شادم از خود بودن و خود شدن..شاد باشی رفیق

ساغر دوشنبه 17 بهمن 1390 ساعت 06:33 ب.ظ

سلام سارا جون.
کاش همه مثل تو خودشونو پیدا کنن و خیلی خوشحالم برات عزیزم.
ایشالا همیشه خوب باشی.
کلی انرژی گرفتم.
بوووووس

سلام رفیق
خوشحالم که انرژی گرفتی

مجهولات جمعه 21 بهمن 1390 ساعت 06:03 ب.ظ http://88888888.blogsky.com

چرا باید صبوری کنم؟
خدایا گاهی میرسه به استخون............
خدایا ........گاهی تحملش خیلی سخت میشه.........
خیلی..........

روح اله دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 02:35 ب.ظ

خیلی خوبه.تا میتونی این حس رو تقویت کن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد