سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

ولی من.................

امسال هم اومد............. 

یه سال ..............که شروع نشده تا روز اخرشو برنامه نوشته بودم براش....... 

تقویمم جلو رومه......... 

۱۲ سفر بین شهری حدا اقل ۲ روزه............ 

و کلی سفرهای یک روزه................. 

۲ تا سفر .............. 

حواسمو جمع میکنم و لیست کارهامو چک میکنم.......... 

ساعات کلاسیم پر ............. 

صبح ساعت ۶ تا ۶ عصر گیرم هر روز............. 

و جمعه ها هم که دیگه باید بزنم بیرون از شهر............ 

چقدر توی این هوای پاک سیگار و چای دبش میچسبه............. 

امسال هم اومد............... 

کلی کار دارم که لیستشو هنوز نکردم............... 

الکی الکی .................دلم گرفته............ 

نمیدونم چرا..................... 

نمیدونم چرا........................ 

روز خیلی خوبی بود ولی من ................. 

الکی الکی.............. 

گونه هام خیسن.......................... 

روز خیلی قشنگی بود................... 

ولی من........................ 

============================== 

نوروز همتون مبارک و شادباش.....................

نظرات 3 + ارسال نظر
آرمین یکشنبه 6 فروردین 1391 ساعت 11:16 ب.ظ http://nagoftehaa.ir

برعکس تو من بیکار بیکارم

محسن سه‌شنبه 8 فروردین 1391 ساعت 09:33 ق.ظ http://sedahamoon.blogsky.com

اشک شوق بوده. جدی نگیر پسر. رو بهش بدی کاسه کوزه ی تمام برنامه هایی که برای سالی که لان دیگه شرو شده ریختی و من خیلی به این برنامه حسودیم می شه رو بهم می ریزه.

یه وختی هم بزار برای این دنیای مجازی-واقعنی. اصلن توی لیستت نبود.

سلام رفیق
سعی میکنم جایی براش بزارم .در ضمن من از کی ژسر شدم خودم یادم رفته؟؟؟؟؟؟؟

شیما سه‌شنبه 8 فروردین 1391 ساعت 10:06 ب.ظ

منم قبل از شروع سال برنامه ریزیمو واسه سال جدید نوشتم...کاش این برنامه ها همشون انجام بشن...
سال جدید من با اشکام شزوع شد....
شا باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد