سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

کوپنهای نسوخته.........

سوزن چسبونده بود......... 

آره سوزنش گیر داشت......... 

آره..........یه همچین چیزی...... 

اصطلاحی که واسه گرامافونهای قدیمی میگفتن وقتی سوزنشون گیر میکرد و یه قطعه بارها تکرار میشد......... 

حالا شده بود اکات کار ایشون.( به گویش خودمون مثل کار ایشون ......کسره روی الف ) 

چقدر دلم خلاف میخواست تو اون لحظه........ 

مثلا پاشم و یه آپچاگی برم تو شکمش.........شاید سوزنش از جا در بره و خفه شه...... 

برای بار ۱۰۰۰۰ داشت ماجرای احمقانه زندگیشو واسه بغل دستیش تعریف میکرد 

: آره........پارچه بردم پیش خیاط .....گفت ۸۰ تومن........مگه چه خبره؟؟؟؟؟؟؟سر گردنس......؟؟؟؟؟؟اصلا میدونی چیه دخترم............ 

و همینطور ادامه میداد......... 

کل انگشتام ضربان گرفته بود........... 

حس میکردم بدنم داغه.............. 

چقدر خوب بود اگر من یه خون آشام بودم.............اونوقت چه حالی میداد نوشیدن خون بعضیها........... 

چقدر شیطانی فکرم شده.......... 

بزار زنک حرفشو بزنه...........ایستگاه بعدی حتما پیاده میشه..........  

صدای بوق کوتاه......و توقف اتوبوس........ 

بازم پیاده نشد........... 

و باز سوزنش برای بار ۱۰۰۰۰۱ گیر کرد............. 

سعی میکنم افکارمو جمع و جور کنم.......... 

ویبره گوشیم......... 

درش میارم..........اس ام اس اومده......... 

متن کوتاه و سرد و تکراری........: خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

جواب میدم پ نه پ ..........بدم......... 

بدجور هوس ازدواج کردن زده به سرم......... 

حتی از کشیدن سیگار بیشتر جذبم میکنه......... 

سعی میکنم تو ذهنم تصور کنم.......... 

ولی هیچ حسی بهم دست نمیده....... 

صدای خانوم ف تو گوشم میپیچه : هر ادمی ۳ تا کوپن داره برای عاشق شدن.....مواظب باش الکی نسوزن......... 

میشمارم.............. 

من چند تا عاشق شدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

سعی میکنم به یاد بیارم......... 

وای خدای من..............من کلی رفیق داشتم ولی ............تا حالا عاشق نشدم......... 

من ۳ تا کوپن دارم هنوز.......... 

ذوق زده بلند میشم تا تو ایستگاه بعدی پیاده شم............ 

صدای همون زنیکه سوزن چسبونده: مجتمع بلوار کدوم ایستگاس؟؟؟؟؟؟؟؟ 

پیاده میشم.......... 

وای این اصفهون اگر خودش میدونست جون میده واسه رقصیدن............... 

اگر خودش میدونست ارزومه رقصیدن تو خیابونا و پارکاش............ 

اصفهونی .............فقط جون میده واسه اواز و رقص......... 

حیف این شهر که دست این ملت پولپرست افتاده............. 

جای سیگار خالی............. 

پیاده تا پل میرم............ 

راننده تاکسی داد میزنه آزادی ۲ نفر........... 

یاد جوک ازادی میافتم که یه دوست برام فرستاده بود........ 

لبخندی حوالش میکنم از کنارش رد میشم........... 

صدای راننده: خانوم آزادی............ 

خودم: آزاد آزاد........... 

بیچاره ............راننده......... 

میدونو رد میکنم و میرم سمت آمادگاه...........باید برم کمند............دلم هوای کتاب کرده.... 

دلم هوای خوندن کرده و نوشتن............. 

جلوی دکه روزنامه فروشی.......یهویی جنی میشم: سیگار ماربرو ......لایت...... 

یک بسته میخرم و راهی میشم............ 

چی میشد تو این شهر میشد رقصید.......... 

چی میشد آزادی یه کلمه نبود فقط 

فاطی ک م ا ن د و ها..........۴ تا ۴ تا ایستادن جلوی سیتی سنتر........ 

بیچاره دخترا.........دخترای قرتی...........تندی تندی..........موهاشونو میدن تو از کنارشون رد میشن........... 

خودم...........شالمو باز میکنم و میبندم........مستقیم تو چشم یکیشون نگاه میکنم و میگم : این روزا قارچ ارزون شده نه؟؟؟؟؟؟؟ همینطوری جلو پای ادم سبز شده............ 

یه چیزی گفت............. 

جوابمو داد ........... 

ولی من تندی از کنارش رد شدم.............. 

نایستادم تا حالمو بگیره...............قارچ سمی...............  

============================================= 

کاش یکم خلاف بودم.................. 

کاش یکم جسور بودم.............. 

کاش یکی از کوپنهامو سوزونده بودم...........دلم اینقدر نمیسوخت.....

نظرات 10 + ارسال نظر
GoLi یکشنبه 14 خرداد 1391 ساعت 02:30 ق.ظ http://flowerever.blogsky.com/

به سلامتی هر کی آنلاینه
و دلش گرفته.....!

فرید یکشنبه 14 خرداد 1391 ساعت 11:00 ق.ظ

وااااااااااااااااااای...
چه نوشته ملوسی. البته معلومه با طعم غر زدن نوشته شده ها.


تا بعد...

شیما دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 05:01 ب.ظ

قارچو خووب اومدی
با این سوزنه هم هستم شدیددددددد توو مترو!!!!
گووره بابا شوهرو ازدواج

رکسانا دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 11:05 ب.ظ

میسوزونی . صبر داشته باش !زندگی 100 سال اولش سخته ! مهم اینه که آزادی !

طلبه بازیگوش سه‌شنبه 23 خرداد 1391 ساعت 06:22 ب.ظ http://talabe-bazigoosh.blogfa.com

اگه برات طلبگی یعنی امل بودن و متحجر بودن
مساوی با مفت خوری
معادل یه معادله دو مجهوله
یعنی فرشته
سرباز امام زمان
مبلغ دین
نخونی بهتره
آخه من هیچ کدوم نیستم
من یه طلبه بازیگوشم
اگه حوصله شنیدن حرفهای یه بازیگوش (اونم از نوع طلبه) رو نداری بهتره ادامه ندی
همین و بس
خواستین منو با اسم یادداشت های یک طلبه بازیگوش لینک کنین
خدافظ

آشات یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 02:49 ب.ظ http://ashat.blogfa.com


خیلی شنیده بودم اصطلاح فاطی ک م ا ن د و رو اما نمی دونستم منظورتون کیا هست!!! با خوندن این مطلب فهمیدم جالبه ... من و شما عقیده های بسیار متفاوتی داریم اما خب نوشته هاتون و دوس دارم و از خوندنشون و لذت می برم ...
هر کشوری قانون خودش و داره کشور ما هم اینجوریه ... ایران و اسلام و نمیشه از هم جدا کرد ... با هم عجین شدن

geeezz پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 11:58 ب.ظ http://www.geeezz.blogfa.com

سلام وبلاگ قشنگی داری
روزمری هارو وشگل به تصویر میکشونی
اما شما پسری یا دختر
فکر کنم دختری
خوشحال میشم به منم سر بزنی
ما هم چهارتا دختریم
البته چهارتا دوست
من دیگه برم
منتظرت هستم
بای

محسن سه‌شنبه 13 تیر 1391 ساعت 05:37 ب.ظ http://after23.blogsky.com

نسل من که نسل گرامافون است مشکل گیر کردن سوزن را به راحتی با یک سکه که روی پیکاپ گرامافون می گذاشت را حل می کردیم. بعد ها فهمیدم که همه ی مشکلات با یک سکه -کم وزیادش نسبت به اندازه مشکل متفاوت بود- حل می شود.

سلام رفیق.....شما بلدید اگر سوزن گرامافون نباشه با چی گرامافون رو به کار انداخت؟ گرامافون پدربزرگم مونده بی سوزن.......چه کنیم ما؟

قنطورس شنبه 27 آبان 1391 ساعت 01:31 ب.ظ http://qenti.blogfa.com

قشنگ گفتے ب قارچا قشنگ گفتے ب قارچا

روح اله پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 12:38 ب.ظ

سلام رفیق
بابت قارچ سمی.من تو یه کتاب در ارتباط با قارچ خوندم که بعضی از قارچ ها برای بعضی از انسانها آلرژی ایجاد میکنند و حالت سمی دارند.یعنی همه قارچها الزاما سمی نیستند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد