سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

یه جور...................

خوش به حال باد ...........که سرزمینی نداره........ 

خوش به حا ل آب .......که روون........................... 

خوش به حال آتش............که میسوزونه...... 

خوش به حال خاک................. 

این روزا دیوراها بلند تر شدن 

این روزا.....................شادیام لحظه ای شدم.............. 

این روزا...........حالم درست نیست............. 

شدم یه کیک شکلاتی سوخته.................که مزش به تلخی میزنه........... 

ولی روشو پر کردن از خامه و میوه............... 

کی میدونه زیر این پوشش سپید چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

وقتی میخوان بخورن تازه میفهمن ............. 

شدم اون کیک سوخته 

زندگیم یه جورایی مردگی................یه جور تحمل ............. 

یه جور حماقت................. 

یه جور....................

نظرات 5 + ارسال نظر
محسن جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 09:31 ب.ظ http://sedahamoon.blogsky.com/

خب این که خیلی بده. یه کاری بکن. از یه چیزیایی بیا بیرون و برو توی یه چیزای دیگه. اینجوری که نمیشه ادامه بدی که. حوصله ات سر میره. البته تا حالاشم سر رفته.شاید فک می کنی سوخته. شاید سر رفتی. هر سر رفتنی سوختگی نیست. شاید کمی برشته شده باشی مثلن. یه کم فک کن. شاید حق با من باشه. باشه؟

چی بگم رفیق .......شاید

مهسا یکشنبه 12 شهریور 1391 ساعت 07:25 ب.ظ http://manoneveshtahayam.blogfa.com

وبلاگ خوبی دارین به منم سر بزنین خوشحال می شم

محسن جمعه 17 شهریور 1391 ساعت 11:27 ب.ظ http://http:/after23.blogsky.com

از خودت و از داش آکل و مرجان و بازار وکیل و شیراز و ................. در وبلاق وزینم یاد کردم

سلام رفیق

روح اله دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 02:24 ب.ظ

تمام بدبختی های انسان از آن سرچمه می گیرد که قادر نیست تنها و ساکت در اتاقی حضور داشته باشد.(پاسکال).

روح اله دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 02:45 ب.ظ

از زمانی که متولد شدم........خیلی چیزها با من به این دنیا اومد......یکیش شنیدن بود.......قدرت شنیدن ذهن ادمها.........و دومیش............نیرویی بود که دیگران براحتی بهم اعتماد میکردن...........
باید رفت...............

هرکه را اصرار حق اموختند مهر کردندو دهانش دوختند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد