سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

رفتن.........

جالب......خیلی جالب..یکی یه پیام خصوصی بهم داده که اخلاق نمیزاره عمومیش کنم.......ولی جوابشو همین جا میدم........... چون حوصله میل زدن ندارم

آقای (آ) ممنون ........از بابت پیامتون...........ولی من کسی نیستم که به دنبالش هستید...در ضمن  بهتره در دنیای واقعی به دنبال جفت باشید....اها.......در مورد مشکل که دارید گرفتارش میشید .....ترانه و رقص وشادی درمونتون میکنه............من حوصله این جور مباحث روندارم.......فعلا با تنهایی دارم خوش میگذرونم.........و ایران گردی میکنم......سپاس گزارم...... 

================================= 

این روزا...........دلم فقط رفتن رومیخواد.........رفتن.................فقط رفتن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد