سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

روزای 48 ساعته

سیگار....... 

خیلی به سیگار فکر میکنم..........نمیدونم چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ولی دلم سیگار میخواد 

دلم لباسای تنگ میخواد و ......... 

لعنت به این دل ...........لعنت به این هوس 

====================== 

کلی کار ناتمام دارم نیمدونم چه غلطی بکنم..... 

فقط  میدونم خیلی خیلی خیلی خیلی کارررررررررررررررررررررر دارم .......... 

خدااااااااااااااااااااااااااااااا 

میشه روزا رو بکنی ۴۸ ساعته؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

باز این بنده  خوشگلت زده به سرش.......... 

خداااااااااااا 

تحویل بازار رو داری خدا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 4 + ارسال نظر
aida یکشنبه 13 اسفند 1391 ساعت 12:42 ق.ظ http://dali.blogsky.com/

!!! یکشنبه 13 اسفند 1391 ساعت 12:13 ب.ظ

سیگار.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

arghavan شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 10:58 ق.ظ http://www.arghavanx1370.blogfa.com

´´´´´´´´´´´,*¨¨,"¨¨*,´´´
´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@";";;-…
´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨")""-""""
´´´´´´´´//,***¨¨¨¨*
´´´´´´´(,(**/*"¨""¨¨*
´´´´´´((,*/*;);*)¨¨¨¨*
´´´´´((,**)*/**/¨¨¨"¨*
´´´´,(,****.:)*¨¨¨¨¨¨*
´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨*
´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨*
´´,***/*)¨*¨¨,¨*
´)*/*)*)*¨¨*
/**)**¨¨"\\)\\)
*/*¨¨¨¨,...)!))!).....,(
",¨¨¨¨_)--"--"------/_.
فکر میکنم اولین باره میام اینجا. وبلاگت خیلی خوشمله.
اگه دوست داشتی وبلاگ من هم بیا و نظر بده. و موافق بودی بلینکیم.

محسن پنج‌شنبه 1 فروردین 1392 ساعت 12:38 ب.ظ http://sedahamoon.blogsky.com

سلام رفیق
عیدت مبارک.
هوس هات که بد نیستن که. بهترین هوس های دنیان. مگه از اینا بالاترم چیزی هست؟
بیخیال.
کارای ناتمامت رو خب بکن. خورد خورد. سر فرصت. عجله نکن که کار شیطونه. این ضرب المثل ها بیخودی درست نشدن.
شادزی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد