سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

طولانی...........

این روزها...........اینقدر طولانی و کشدار و تکراری شدن که................................. 

همه چیز بی مزه و بیمعنی است........... 

حتی سیگار و ش را ب هم تغییری ایجاد نمیکنه........... 

تو این گرمای خرما پزون ..........مثل کوه یخی ایستادم تو مسیر سیلاب .......... 

یه گوشه این دلم برای همیشه ...........مرده............. 

این روزا چقدر کشدار و طولانی.................... 

نظرات 3 + ارسال نظر
روح اله دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 02:09 ب.ظ

روزها برای هرکسی که هدف تو زندگیش نداشته باشه تکراری میشه.و بدتر اینه که برداشتت از این تکرار زندگیه منفی باشه.

روح اله سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 11:12 ب.ظ

سلام.رفیق
خدا نکنه.لحظه هات شیرین و دلنشین باشند.

رفیق شنبه 9 شهریور 1392 ساعت 10:54 ب.ظ http://ramk.blogfa.com

رفیق
دلم برات تنگ شده بود
تازه پیدات کردم
خیلی دنبالت گشتم .
دنیای کوچیکت هنوز کوچیکه
رفیق
قبل اینکه به وبلاگم بیای فک کن منو یادت میاد ؟

سلام رفیق شفیق......مگه میشه یادم نیاد.........چه خبرا؟ واقعا دنیا کوچیکه.......منم دلم تنگ شده بود..........خوش اومدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد