سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

زیادی خوب بودن........

امروز یه کتاب با حال خوندم.......... 

اسمش بمونه............ 

قبلتر هم خونده بودما......منتهی گویا درست و حسابی پیامشو نگرفته بودم......... 

الان دقیقا بعد از 6 ماه و کلی قرار و ادم های مختلفو دیدن ........تازه دوزاریم افتاد....... 

همیشه به هوشم مینازیدم..........تازه فهمیدم ضریب هوشیم گاهی اوقات از یه تک یاخته هم پایینتر..... 

خلاصه.............. 

یکی از جملات تاریخی این کتاب رو که باید با طلا داد نوشت..... 

خانمهای عزیز لطفا هلو باشید .........با روکش زیبا و خوشگل و نرم و لذیذ.........با درون سخت و سفت که هیچ کس قادر به شکستنش نباشه..........و صد البته اگر کسی خواست گازش بگیره...دندوناشو خورد کنید........... 

بادام نباشید......با ظاهری خشک و مستبد و سفت ......که با کوچکترین ضربه بشکنه و درون نرم و خوشمزه و ضعیفش پدیدار بشه و بیحفاظ بمونه....... 

خلاصه من امروز بلاخره پذیرفتم که در اصل بادام بودم و سعی میکردم خودمو جای هلو جا بزنم........ 

باری............. تازه فهمیدم من سعی میکردم زیادی خوب باشم.........یه زن زیادی خوب.........

این تجربه ها بد هم نشدا.............. 

فهمیدم هنوز قدرت جذب دارم ............ 

و اینقدر هم نباید روی این قضیه پیله کنم....... 

این مورد اخری رو خودم گند زدم......... 

ولی بیخیال....... 

اینم روی کل تجربیاتم......... 

تازه بیدار شدم و میخوام از زندگی کردن تا جایی که میشه لذت ببرم....... 

کلی کار و پروژه ................و کلی هدفهای شیک و اینده دار............و سازنده...... 

این روزا خون تازه به رگهام وارد شده.............یه روح نو و تازه دمیده شده...... 

خدا جونم ممنونم.......... 

ممنونم بابت کل نعمتهایی که بهم دادی........... 

سلامتی....... 

و خیلی خصوصیات دیگه.......... 

خدا خیلی دوست دارم................ 

میخوام تا لحظه ای که زندم ........لذت ببرم و شاد باشم......... 

چون هیچ چیز و هیچ کس ارزش اینو نداره که لحظات زندگیمو خراب کنم........ 

==================== 

از همه چیز یه دنیا ممنون

نظرات 1 + ارسال نظر
محمود امینی سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1393 ساعت 11:43 ق.ظ http://www.lgalga.blogsky.com

... the size of the sea thank your god
انشاالله همیشه حس و حال خوب و با نشاطی داشته باشی و امیدوارانه بدون توقف... رو به جلو ...پیش بسمت روزهای نو ...خدارو شکر بالاخره یکی پیدا شد که در این آشفته بازار چند کلمه حرف حساب و امید وار کننده بزنه /خسته شدم از بس از عشق و عاشقی های دنیایی با فرجامهای ناراحت کننده و ناامیدانه شنیدم...
//دل تو وسعت دریا را دارد از آن ببخش بدون ترس از کم شدنش//
خدا رو شکر و خدارو شکر و خداروشکر بخاطر همه داشته و نداشته هامون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد