سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

فروپاشی..................

اوضای روحیم هر روز خراب تر و بدتر میشه.......

کنترل زندگیم از دست دادم........

نه درست فکر میکنم....نه میتونم خوب عمل کنم

وسواس پیدا کردم........میخوام همه کارا سر وقت و مرتب و کامل باشه......

ولی گند میزنم به همه چیز

دارم روابطمو هم خراب میکنم

دوستانی که خیلی برام با ارزش بودند

رفتارم درست نیست..........اصلا متعادل نیست

رفتم پیش مشاور........ولی بدتر شد

شاید مشاورش خوب نبود

شاید............

لعنت به من که نمیتونم خودمو جمع و جور کنم

میدونم که هیچ کس نمیتونه به ادم کمک کنه جز خود ادم

ولی من این وسط گیرم

شاید دوستی راست میگفت......

باید دست بردارم ازین نقش قربانی بازی کردن........

باید دست بردارم........

خیلی خستممممممممممممممممم

باید برم سفر.........

باید نحوه زندگیمو عو ض کنم

نظرات 3 + ارسال نظر
Jllio شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 02:10 ق.ظ

سلام
وقتی دوستای خوبی کنارت هستند و باهاشون حس خوبی داری، بدون خدا خیلی دوست داره ...
از آشنایی باهاتون خرسندم ♥
خوشحال میشم وبلاگ منو با عنوان "حس خوب و زندگی عالی" لینک کنید و با هم تبادل داشته باشیم ♥
www.hesss.blog.ir

شاد باشی دوست خوبم ♥

محسن دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 12:42 ق.ظ http://sedahamoon.blogsky.com/

پس چرا نمی ری سفر. خب برو. هر چه زودتر هم برو. ولی راستش خیییییلی هوا گرمه. می میری. من مجبور شدم یکی دو تا سفر برم. مردم. ینی الان دیگه زنده نیستم. روحم داره این کامنت رو می زاره. ببین تا شهریور تحمل کن یه جوری بعدش شهریور برو سفر. محشره شهریور. هیش ماهی بهش نمی رسه برای سفر کردن. البته نزاری آخراش بری که توی سر سگ می زنی میره چرا که نوباوگان وجگر گوشگانشون می خوان برن مردسه و علم بیاموزند و آخرای شهریور غلغله ی سفره.

سلام رفیق
قدم رنجه کردی امدی به وبلاگم.............راست میگی باید برم سفر
شاید کمی حالو هوایم عو ض شد
ممنون

محسن دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 01:27 ب.ظ http://sedahamoon.blogsky.com/

اینکه میگی قدم رنجه کردی میدونی دلم برات تنگ میشه. ولی توی فیض بوق که می بینمت از دلتنگی میام بیرون. کاش این نوشته ها رو گاهی اونجا بزاری.

سلام رفیق......چشم......حتما تو فیسم میزارم این مطالبو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد