سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

خالی...............

رسیدم به جایی که ...........

نه خستم.........

نه سر حال

نه شادم

نه غمگین

نه مسافرم.......

نه راکد........

به جایی رسیدم که بودو و نبود یکی........

همه چیز ..............هیچه..........

چقدر دلم لک زده واسه یه نخ سیگار.............

یه بوسه عاشقانه از ته دل................

یه بغل داغ................

دلم لک زده واسه یکم عاشقی و دیوانگی...........

یکم جسارت و خریت

از عاقل بودن سیرم..........

از زندگی در حصار و امنیت بیزارم............

دلم خطر میخواد و ....................

شیرجه میزنم تو استخر.........طولشو با سرعت میرم و بر میگردم...........

شاید کمی انرژی تخلیه شه...................

جای سیگار و و یس کی خالی.............

جای   خیلی چیزا خالی..................

خالی