سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

روانی..............

دوستی در پیامی فحشی داده بیا و ببین..........

با نام دخترانه.......

حالا من نفهمیدم......من تو پست قبلی چی نوشتم که مستحق چنین فحش ابدار نونداری بودم.....

جملاتی که نوشتم کاملا شخصی بوده و واسه کسی نبوده.........

اصلا این وبلاگ روزنوشتهای منه.......

فحش ایشونو پاک کردم چون ربطی به وبلاگم نداشت.......

نمیدونم مگر من مجبورتون کردم بیایید بخونید.....

خدا یکم اعصاب به ملت بده.....

واسه چیزی که ربطی بهشون نداره میان پرند به ادم میگن......

کاش اینقدر شجاعت داشتی ادرس یا اسم واقعی میگذاشتید من میامدم حسابتونو میگذاشتم کف دستتون.......

بیخود و بیجهت درگیری با خودت.........

روانی.........


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد