سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

روزمردگی............

این روزا...........

دراز میکشم و چشم میدوزم به سقف..........

دلم سیگار میخواد ........

ش راب ناب شیرازی............

یک بازو........

هوا گرمه......خیلی گرم

ولی دل من کوه یخی شده

هر روز هم بی اعتماد تر میشم......نسبت به همه........

سردتر...........

خیلی وقته............تپش قلبمو حس نمیکنم........

انگار اصلا نمیزنه.........

خیلی وقته مرده............

کسی سیگار نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 1 + ارسال نظر
وفایی فر چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 03:11 ب.ظ http://www.vafaeefar.blogsky.com

سلام و عرض ادب دارم خدمت شما بسیار خوشحال میشم از وبلاگم بازدید بفرمایید و در نظر سنجی شرکت کرده و یا برای پست های موجود نظر خود را درج نمایید. با تشکر فراوان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد