سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

زنان مکار

زنان مکار؟؟؟؟؟زنان هوشمند؟ زنان ناقلا؟ زنان زیرک؟ باهوش یا ....؟
پیرو پست قبلی که درباره زنان قدرتمند نوشتم........اقایان گروه نسبت به کلمه مکار خیلی واکنش تندی نشون دادند.........و اکثرا بیان کردند که زنان مکار بازگر هستند و برای رسیدن به اهدافشون مردی رو بازی میدهند....و خلاصه مکر و حیله رو خیلی منفی دیدند....هر چقدر سعی کردم جنبه مثبت این قضیه رو بیان کنم....دیدم خیر......بنابراین پست رو ویرایش دوباره کردم......و به جاش نوشتم دانا و هوشمند......
ولی واقعا زن دانا چه خصوصیا...تی داره؟
من هرگز سعی نکردم مردی رو از عمد جذب کنم..شاید چون هنوز مردی منو شیفته یا جذب خودش نکرده..راحت بگم هنوز نتونستم نیمه خودمو پیدا کنم که بخوام نقشه ای برای بدست اوردنش بکشم...ولی من یک زنم..و به خوبی درک میکنم چی باعث میشه هم جنسهای من شروع کنند به طرح یک نقشه ...برای بدست اوردن خواسته هاشون......همیشه نباید جنبه منفی قضیه رو دید...این میتونه خیلی هم مثبت باشه.زندگی رو جالب تر و هیجان انگیز تر میکنه......
دوستی داشتم که خیلی دختر باهوش و ناقلایی بود..یک روز بهم گفت: سارا فکر کنم نیمه گمشدمو پیدا کردم.ولی بیشعور خیلی دوزاریش کجه .نممیفهمه..منو نمیبینه.....دوستم یک نقشه کشید و کلی این در و اون در زد و به خاطر اون پسر 3 بار کارشو عوض کرد تا بلاخره تو مسیر زندگیش قرار بگیره.....بعد شروع کرد به زنانگی...من شاهد کارهاش بودم......توی بعضی از نقشه هاش دست داشتم و همکاری میکردم...حتی ایده میدادم.......بلاخره پسرو متوجه شد و پیشنهاد دوستی داد......یعنی اونروز هرگز از ذهنم پاک نمیشه...دوستم مثل بچه ها بالا پایین میپرید.......6 ماه تلاش یک تیم 4 نفره دختر....و البته کمک گرفتن از 2 تا اقا......الان 7 سال ازون قضیه میگذره....دوستم منتظر اولین فرزندش......و زندگی خیلی خوبی داره.....خیلی خوب.با هم رفتند امریکا....و هر وقت با دوستم میحرفم میگه از روز قبل بیشتر دوستش داره......
چه ایرادی داره یک زن مکار باشه اگر از مکرش در راه درست استفاده کنه؟؟؟؟؟
حالا این مکر میتونه برای کار یا زندگی بهتر یا به کار گرفتن نیروهای انسانی هم باشه.....من بارها از نیروی مکر برای شاگردان سر کلاس استفاده کردم تا مجبورشون کنم درس بخونن.......یا کارگران رو با مکر وادار به کار بیشتر میکنم....
یا حتی دوست پسر سابقمو که خیلی زود جوش میاورد با مکر اروم میکردم.....
هیچ وقت اجازه ندادم با داد و بیداد حرمت بشکنه......همیشه هم به من میگفت: سارا نمیدونم تو چیکار میکنی به تو میرسم اروم میشم یادم میره واسه چی عصبانی شدم.......شاید شما بگویید این مکر نیست......پس معادل مثبت این کلمه چیه؟
بعد ازون پست فهمیدم......مردها دل پری از مکرهای زشت و ناپسند دارند.....
برام بنویسید.....نظر شما چیه؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد