سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

نژاد پرستی........


بچگی من توی یک شهر قشنگ و پر باغ گذشت...مزارع بزرگ .......کشتزار گندم و تاکستان..درختان میوه........مزارع پر بودند از کارگران خارجی.......که با اندک دستمزدی بیشترین کار رو انجام میدادند......
هم مهربان بودند .هم امین و راز دار.........با دادن یک جای کوچک و محقر با دستمزدی اندک ......سخترین کار ها رو انجام میدادند بدن توقع ........
سالها گذشته........من رشد کردم و خودم وارد بازار کار شدم.....کارگران خارجی زیادی باهاشون سر کار داشتم........کافیه یکم بهشون محب...ت کنم تا دو برابر برام کار کنند........ولی امان........امان از دست کارگر داخلی.....
هم اظهار فضل میکنه......هم کار نمیکنه..........یکبار میام میبینم داره چای میخوره.........یکبار بهانه صبحانه......یکبار کمرش درد گرفته........سر ظهر مگه میشه نماز نخوند یا ناهار نخورد؟؟؟؟؟؟؟؟ یکم چرت بعد از ظهر بدک نیست......سر ساعت 6 : خانم مهندس خوب اینجا تموم شد..باقیشم باشه واسه فردا صبح....
سعی میکنم خونسرد باشم.........برخی کارگران داخلی هم خوبند......مثل خارجی ..........ولی خداییش اعصاب خورد کن هستند.......
بعد میام میبینم ملت با توهین و تحقیر صحبت میکنند و نژاد پرستی.......
اسم نمیارم...........اسم هیچ نژادی نمیارم..........
ولی نکنید........با زخم زبون کسی رو نرنجونید.......ایرانی غیر ایرانی نکنید.....
درست نیست...........درست نیست.........نژاد پرستی زشته.....از هر کجای دنیا باشیم .......همه فرزندان ادم و حوا هستیم............
وقتی پستی میگذارید.......دل یک هم زبان خارجی رو نشکون.....اونا هم حق اب و گل دارند.........خیلی هاشون در ایران بدنیا امدند.........کلا خاک وطن خودشونو ندیدند....دل ادمها چینی زرین نیست بشکنی بعد بری یک ست دیگر بخری.........روی حرفات فکر کن........دل نشکن...........دل نشکن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد