سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

فکر پوسیده........

امروزم خوب بود......تقریبا هر روزم مثل دیروز.......

کار.کار...کار...کار........

روزی 3 تا 4 ساعت میخوابم......باقیش همش مشغولم.......شاید 3 تا 4 ساعتم برم نت ولگردی و چت

ارتباطاتم شده همین.......

دروغ چرا .کلی هم پیشنهادهای جور واجور داشتم.....و دارم

اکثریتشون.....تقریبا 95 % به خاطر س       ک          س........یعنی اقا پسرا دنبال س       ک     س    ن.........همین......

اونی هم که دنبال ازدواج به خاطر منفعت و موقعیت میاد جلو.........کلا تنها چیزی که نمیبینه خود منم........

میمونه یک درصد کوچولو.........که حس و عاطفه داره........ارامش میده

من کلا دیوانه.........

انتقام اون 99 درصدو ازون یک درصد میگیرم........

استاد شدم در سرد کردن یک رابطه خوب......

کلا یک مشکل روحی شده برام......

میشینم یک رابطه رو از قبل پیش بینی میکنم........

و چون میدونم تهش طرف منو پس میزنه....از ترس اینکه غرورم بشکنه......از عمد رابطه رو به جاهای باریک میشکونم که زودتر تموم بشه..........بعد یکی دو ساعت پشیمون میشینم..........و با فاصله یک روز یک رابطه جدیدو جایگزین میکنم.........

فکر کنم..........دارم میپوسمممممممممممممم

نظرات 1 + ارسال نظر
آواز در باد یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 04:01 ق.ظ http://singinginthewind.blogsky.com/

آره همه تون زورتون به ما میرسه فقط

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد