سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

درد ودل

دوستی تلفن کرد بهم...همینطور که کار میکردم به حرفاش گوش میدادم....میدونستم راهکار نمیخواد....فقط گوش برای شنیدن میخواد...اصلا ازم سوالی نمیپرسید....فقط حرف میزد.....نظر نمیخواست...فقط حرف و حرف ...و من همینطور که داشتم یک مقاله میخوندم درباره عصاره انار...گهگاهی میگفتم خوب چه جالب....ای.....جدی؟ ....ته دلم یک چیزی قل قل میکرد.ومیجوشید.....منتظر سرخ شدن علامت فلش بودم...و هی اونم بازرسی میکردم ببینم پیامی برام اومد....ولی خیر....میدیدم که انلاین..ولی خوب....سرش شلوغه...کار داره..و من نباید مثل احمقا گیر بدم...و یا توقع داشته باشم....به هر حال از قدیم گفتند دوری و دوستی.....باری .....دوستم همینطوری حرف میزد...یه نمیدونم چی گفت که من حس کردم چقدر شبیه خودم درد و دلش......گوشام تیز شد......برگشتم و با دقت ازش چند تا سوال پرسیدم....اونم خیلی با جزییات برام گفت..و یهو زد زیر گریه....
خوب.....باید دیگه از اون حس و انرژی خرجش میکردم..دلداریش ندادم...یکم سکوت..و بعد چند تا دلیل اوردم براش...و چند تا جمله خیلی منطقی....
یهو برگشت گفت سارا تو چه خوبی....چطوری میتونی اینقدر مثبت فکر کنی؟
همینطوری که اروم اشکام میچکید و با سکوت و شمردن عدد 1 تا 10 سعی داشتم اروم کنم خودمو...اشکامو قورت دادم و گفتم نه اینطورا هم نیست...فقط درباره تو و دوستت ..خوب جفتتونو میشناسم...برای همین میدونم سوتفاهم....بیخودی ریز نشو....
اروم شده بود...با خوشحالی خداحافظی کرد ....در حالیکه قرار شده بود تلفن کنه به دوستش..و عصری باهاش بره بیرون.......
داشتم روی این قضایا فکر میکردم.دوست دیگرم امد تو تلگرام و شروع کرد از اقای جذابش گفتن که امروز دیده دوباره و کلی حرف زدند و بازم نتونسته بهشون نشون بده حسشو.....دلش گرفته بود......خلاصه کلی هم برای ایشون نوشتم و دیگه رسما گریه میکردم خودم.....
بدون اینکه خودم بدونم چه مرگمه یا چی میخوام....
دوستم اخر دست گفت : سارا تو چیکار میکنی؟
و من یهو براش نوشتم دارم وقت میکشم.......
برام چند تا استیکر خنده فرستاد و گفت به کشتنت ادامه بده قاتل....
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد