سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

همش یکم......یکم بیشتر........

یک زن محبت میکنه.......

ذات یک زن با مهربانی و محبت کردن آمیخته

یک زن زندگی ایجاد میکنه......

شور و شوق میاره

-------------------------------------

روزای خوبی دارم میگذرونم......

کار و بار رو قلطک افتاده......

حسابی فروش داریم و کارمون داره جلو میره.......

یک سری کارگاه اموزشی برگزار کردم

یک سری مدارکمو تکمیل کردم.......

تو کار و تخصصم دارم جلو میرم

ولی خلائ درونم پر نمیشه

حسرت و کلی خواسته

-------------------------------------------

نباید درگیر شد

نباید درگیر کسی شد........

نباید کسیو بیشتر از حدی دوست داشت

باید تعادل داشت

هر چیزی روزی پایان پذیر.......

و ادمی باید همیشه قوی باشه........

قوی حرکت کنه

و هرگز به گذشته با حسرت نگاه نکنه

دارم یاد میگیرم ......با حسرت به گذشته چشم ندوزم.........

باید برم جلووووووووووووووو

باید رشد کنم

باید حرکت کنم

----------------------------------------------------

دلتنگم.........

غمگین نیستم

دلتنگم

خیلی دلتنگم............

دلم میخواست الا کنارم بود و چشم تو چشم.......باهام حرف میزد و نوازشم میکرد

ولی نیست.........

حتی وقت نداره یک پیام کوچولو وسط کاراش بزاره...........

در حالیکه من تو اوج کارم حواسم پیش اونه.....و گهگاهی زیر ابی میرم و پیامی میگذارم......

شاید انرژی بدم........

ولی گویا توقع زیادی یکم اونم تو درگیریاش همین کارو بکنه.........

غمگین نیستم......چون میدونم دوستم داره.........دلم اروم از این قضیه.......

ولی من زنم......نه یک مرد.........

نیاز دارم به یکم توجه بیشتر.........

یکم.......همش یکم........

میدونم دوستم داری.....میدونم.........

ولی همش یکم.........

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد