سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

فرو افتادن........

انگار شانس منه.....

تو دنیای تنهایی خودم دارم همینطور سقوط ازاد میکنم.....

جاهایی که فکر میکنم کمی دارم میام بالا

یکی پیدا میشه با پاش میزنه ......تو صورتم .......منو بیشتر میبره پایین......

بعد از 6 سال خواستم دوباره بیام بالا......

ولی بازم اشتباه کردم

اینبار دیگه شکستنی در کار نیست

اینبار دیگه رسما دارم یخ میکنم از هر جهت......

دچار یخ زدگی شدید دارم میشم

از تلاش کردن خسته شدم

از خواستن و نتونستن خسته شدم

از اینکه بخوام برای بدست اودرن تلاش کنم

دارم از همه چیزو و همه کس متنفر میشم

احمقتر از منم میتونه وجود داشته باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یعنی تو دنیای احمق تر از منم وجود داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد