سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

راههای کوچولو برای شاد شدن و خندیدن...


سالهاست زندگی کنار کلی ادم غرغرو و نالان بهم یاد داده برای شاد بودن یاید روحیه خلاقی داشت...سخته هر روز کنار یک ادم منفی کار کنی...و سخته سر سفره با ادمهای منفی هم پیاله بشی....کسانی که هر روز ساعتها از بدبختی و انقلاب و مشکلات مملکتی حرف میزنن...و بعد خودشون نهایت دیکتاتوری رو تو رفتارشون دارن و دم از ازادی میزنن......سخته با مردمی زندگی کنی که شادی رو مشروط به داشتن خانه و پول و ثروت میدونن.....کم کم حس کردم دلم نمیخواد صبحها بیدار بشم....حتی تو دنیای مجازی...میون دوستان......حتی نزدیکترین ادم زندگی.....اون انرژی شاد نیست....مثل یک شکنجه هر روزه میمونه....
با هر کسی این روزا هم صحبت میشم میگه انگیزه ندارم...حسش نیست..حوصلشو ندارم...دلم زندگی نمیخواد.....
همه حق دارن...همه ایرانیا حق دارن...همه دارن درست میگن...ولی من دارم بیچاره میشم....رسما افسرده دارم میشم و حس میکنم وحشتناک شده همه چیز.....
پس یکم با خودم فکر کردم و گفتم چیکار باید بکنم تا شاد باشم؟؟؟؟
خوب همگی میدونید درخت زبان کنجشک چیه؟؟؟؟ کلی بذر و تخم بالدار داره..که باد اونا رو میچرخونه و میبره پخش میکنه..یکی از کارای شادی اور همینه..یکمی ازین بذرها رو بردارید و پخش کنید تو اسمون ووقتی داره میچرخه میاد پاین ذوق زده بالا پایین بپرید.....
2- یک قول دو قول بازی کردن.3- لی لی رفتن تو پیاده رو 4- روی جدول جوی اب راه رفتن..5- دارت .بازی با دارت خیلی ادمو تازه میکنه 6- با نی تو شربت فوت کردن....صدا دراوردن.ای حالی میده...7- با دست غذا خوردن.سخته ولی ارزش امتحانشو داره...8- روی زمین نشستن...یعنی ولو شدن روی خاک 9- دستتونو روی دیوار بگذارید و همینطور که راه میرید خط روی دیوارو با دست دنبال کنید.مثل بچگیمون 10- رقصیدن 11- اواز خوندن تو حمام12- جیغ کشیدن تو دشت و کوه 13- مشت زدن به بالش 14- نوشتن نفرتها روی کاغذ و پاره کردنش زیر شیر اب باز و دادنش به اب.....رسما از هر کسی متنفری روی کاغذ بنویس...خشمتو بنوس....پارش کن.ریزش کن.بریزش دور....15- نوشتن.یک وبلاگ خصوصی داشتن 16- گهگاهی دستتونو تو دماغتون بکنید...چه ایرادی داره؟ اگر کسی نبینه...17- تقلید صدا 18- خوندن جوک و لطیفه های باحال 19- خوندن داستانهای کوتاه شاد 20- یاد گرفتن یک زبان جدید یا لهجه....21- نقاشی یا مجسمه سازی یا گلدوزی...یک هنر 22- بالا پایین پریدن روی تخت 23- گهگاهی هر کسیو دوست دارید از پشت سر بغلش کنید و حسابی بچلونیدش.اصلا هم اهمیت به داد و بیدادهاش ندید...تا جون دارید بچلونید تا حس خوبی به شما و اون بده....یکم دردش میاد.ولی خوب ذاتا هیچ ادمی از چلونده شدن بدش نمیاد مخصوصا اگر از جنس مخالف باشه....این روزا کمبود چلوندن و چلونده شدن دارم 24- برای خودتون شربت درست کنید...و بنوشید 25- پاشویه اب و نمک 26- پاشویه اب نمک +ابلیمو یا سرکه 27- یکم ورزش کسیو نکشته ...28- چشمک زدن 29- مشاعره..30- اسم فامیل بازی کردن 31- ازین دیوار تعادلها بخرید.ازینا که هی اجر چوبی میکشن میزارن روی سر هم تا برج بشه.من اسمشو گذاشتم برج سازی.خیلی بازی باحالیه..ارزونم هست.من خریدم 12 هزار تومان..ولی روزی 10 بار برج میسازم....با خودم میبرم ازمایشگاه حتی..کلا به شادی و تمرکز کمک میکنه.....32- برید سوارکاری...زیاد هم گرون نیست...یعنی برای ماهی یک دوبار ارزش داره ارمتون میکنه 33- تیراندازی با کمانو از دست ندید.عکس دشمن هاتونو بزارید جای هدف....حالشو ببرید .....34- ورزش رزمی همیشه ارامبخش....تخلیه خشم ....35..اب بازی..35 - گل بازی.....یکم گل رس و یکم اب و دیگه باقیش یعنی زندگی.......36- رنگ بازی....یکم ابرنگ و یکم دستای خلاق که بره تو رنگ و بیاد روی بوم.......37 - با صدای بلند خندیدن.39- داشتن گربه یا سگ یا هر حیوان خانگیو....
نترسید...گور بابای هر چی تو ذوق زن و کنترل گر.......گور پدر هر کی مبادی اداب ...گور پدر هر چی ادم عوضی که دلشون میخواد از غم بمیرن.........با همه وجودتون بیایید و زندگی کنید.......دنیا دو روزه.ارزش غصه خوردن نداره....با کارای کوچولو هم میشه خندید...یالا شما از کارای کوچولو برای شاد بودن بگید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد