سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

درختکاری

درختکاری و بدهکاری

میدونم این بحث بی اهمیت به اندازه چالشها مهم نیست...به اندازه اون اب سرد ریختن روی سر و نمیدونم سلفی گرفتن و انگشتای رای داده و مسایل جنسی و طلاق و ازدواج و دوست دختر و دوست پسر و جفتگیری و تجارت و تحریم.....کلا تنها چیزی که روی زمین مهم نیست زمین....

ولییییییی.........ولی من باید بنویسم......بگم......شاید یک نفر اهمیت داد......شما هم اهمیت میدی این پستو فوروارد کن برای همه دوستانت.....

هر کسی بدنیا میاد باید براش یک درخت بکارن..هر سال یک درخت تا 21 سالگی.....اونوقت باغ درختشو باید بهش هدیه بدن تا خودش هر سال درختی بکاره...تا روز مرگش.....

این گفته زرتشت پیامبر.....

چند تا درخت به زمین بدهکاری؟ پدر و مادر و فک و فامیلت چند تا درخت بدهکارن؟؟؟؟

مگه یک نهال قیمتش چقدر؟؟؟؟ 30 سالته؟ نهالی 10000 تومان جمعش میشه 300000 تومان..

زیاده؟ نصفش امسال بکار..نصفشو سال دیگر......بدهکار به زمین نمون.....شاید فردا نباشی و درختی نکاشته باشی.....

چند سالته رفیق؟ دوست؟ عزیز؟ جان دل؟ چند تا درخت بدهکاری؟ امسال درخت میکاری؟ من این هفته اینو چالش میکنم....نمیخواد عکس درخت کاشتنتو بگیری پخش کنی.......برو و به اندازه سنت درخت بکار و احساس مفید بودن بکن....لذت ببر از اینکه درختی کاشتی و زمینی رو زنده کردی......

برو نهالو بده دست یک کشاورز برات بکاره تو زمینش.....بزار فایده اون درخت بره تو جیب کشاورز......چون داره از نهال تو.....از بدهی تو به زمین نگهداری میکنه....بیا این هفته ادم خوبی باش....مفید باش.....از ضعیف ترین طبقه کشورمون حمایت کن......طبقه ای که نون و میوه تو رو تامین میکنه......

بیایین.با هم زمینو نجات بدیم.منتظر بغل دستی نباشیم.......نسل اینده ممکنه سرنوشتش همین یک دونه درخت باشه......ازتون خواهش میکنم....التماس میکنم......این یکماه رو جدی بگیرید برای درخت کاشتن....زیاد هزینه بر نیست.....ولی مهمه....از نون شب مهمتر......

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد