سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

خودت باقیشو بخون ...........

خسته بودم..........به شدت.........چند وقتی هست اینطوریم....... 

ولی.........بازم پی قضیه رو نمیگیرم و میندازم پس گوش........ 

میگم بی خیالی طی کن...... 

دوباره نشستم و برای بار صدم فارست گامپ رو تماشا کردم........ 

کلا من اینطوریم...... 

هر باری که نا امید میشم..........این فیلمو میبینم........ 

گاهی هم انجل سیتی.......... 

فیلمهای محدودی هستند که با روحیه من سازگارند...... 

دلم به شدت سیگار میخواد.......... 

ولی خیلی وقته تحریمش کردم.......... 

اخ از دست این دل.......ولش کنی ........همه چی میخواد......... 

باد .........باد...........صدای باد........... 

تا یادمه عاشق صدای باد و ............هر چیزی به باد مربوط میشه بودم....... 

شاید یک دوره از زندگیم.............باد بودم............ 

شایدم قراره در دوره بعدی بخشی ازون بشم 

نمیدونم.......... 

چقدر بدنم..........ذهنم..........تمام وجودم..........خستس........... 

انگار ۱۰۰۰ سال دویدم........... 

قبل تر ها ........دوستانی داستم که منو موقع بی قراری اروم میکردن.......... 

بعد تر ها فهمیدم...........اونها ارومم نمیکردن........سرپوش میشدن روی تمام بی قراریهام....... 

حالا.............. 

فقط انگشتام برام موندن............. 

که هر وقت دلم کشید 

ذهن منو روی کاغذ مینویسن.............. 

چشمهام............. 

که در اوج خواب و سوزش........باز خیره ......صفحات کتاب و وبلاگ و سایت های مختلفو میخونن........... 

پاهام............. 

که وزن منو تحمل میکنن............... 

این روزها......... 

من دوستان واقعی کمی برام مونده.................... 

خدایا................ 

تو خودت ذهنمو بخون........باقیشو بخون...........حوصله نوشتن ندارم........... 

تنبلی بد دردیه....... 

خودت باقیشو بخون ..............

ممنون.......... 

نظرات 9 + ارسال نظر
مهیار سه‌شنبه 18 مرداد 1390 ساعت 03:03 ق.ظ http://www.shabederaz.blogsky.com

بهترین مترجم کسی که بتونه سکوت و ترجمه کنه

بلند شو چرا همه دخترا تو وبلاگها ناراحتند دپرسند افسرده ان بخدا زندگی این چیزا نیست بزرگترین انتقامی میشه که از زندگیگرفت شاد زیستنه چارلی چاپلین

به من هم سر بزن پشیمون نمیشی

وبلاگم از صدای گربه سر صبح خیلی قشنگتره منتظرتم

حس سبز سه‌شنبه 18 مرداد 1390 ساعت 04:20 ق.ظ http://www.hesesabz.blogsky.com

سلام دوست من.مایل به تبادل لینک هستی؟اگه تمایل داری منو بی خبر نذار.
"دوستدارت حس سبز"

amir سه‌شنبه 18 مرداد 1390 ساعت 08:56 ق.ظ

سلام
خوب هستین؟
چرا این روزها اینقدر تلخ مینویسین؟
انشالله زودتر بگذره این روزها
خوش به حالت که رابطت با خدا خوبه
دعا یادت نره
موفق باشین

سلام رفیق
کجاش تلخ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الی سه‌شنبه 18 مرداد 1390 ساعت 04:08 ب.ظ

سلام یه سئوال؟؟؟؟ اینا داستانه یا روزنوشت؟؟؟؟

سلام الی جون......هر دوش....

آرمین سه‌شنبه 18 مرداد 1390 ساعت 07:35 ب.ظ http://nagoftehaa.mihanblog.com/

سلام.
به حرمت فارست گامپ کامنت گذاشتم . شانس آوردی که دست گذاشتی رو نقطه ضعف من وگرنه میخواستم تا قیامت کامنت نذارم . تازه قرار بود بعد از قیامتم تمدیدش کنم ولی حیف که پای فارست گامپو کشوندی وسط ...
شما که از فارست گامپ خوشت میاد یه کلمه به من میگفتی بهت فیلم معرفی میکردم که مجبور نباشی صد دفه این فیلمو نگاه کنی البته این از ارزش فارست گامپ کم نمیکنه ولی فیلمای زیادی هست که تو تاریخ سینما جاودانه شدن و ممکنه ما ندیده باشیم

سلام....بابا رفیق.....قدم رنجه فرمودین......خوب شد از فارست گفتم........کاش زودتر گفته بودم.......فیلمها رو بگو .....پایه دیدنم.....

آرمین چهارشنبه 19 مرداد 1390 ساعت 12:13 ق.ظ http://nagoftehaa.mihanblog.com/

امیر آقا میگن تلخ!

بفرمایید تلخ ندیدید که اینا به نظرتون تلخ میاد . این الان شیرین شیرینشه تازه من یکم آبلیمو قاطیش کردم.

ارمین گیر نده.......

محسن چهارشنبه 19 مرداد 1390 ساعت 09:19 ق.ظ

ورژن قشنگ تر از شهر فرشتگان نسخه بالهای آرزو یا آسمان برلین یا بهشت بر فراز برلین ویم وندرسه. با این که تمام متن آلمانیه با بعضی جاها زیر نویس ولی اصلن لازم نیست زبون این فاشیستا رو بلد باشی اونقدر که این فیلم که سناریوش مال وندرس و هانتکه است آهنگین و قشنگه. ببینیش.
http://www.imdb.com/title/tt0093191/

سلام رفیق
ممنون.حتما.....

رکسانا پنج‌شنبه 20 مرداد 1390 ساعت 12:28 ق.ظ http://iranbanooo.blogsky.com

با دوستهات مطرح کن . نذار انبار شه

عزیزکم........فدات شم خانوم ملوسک......چی از مطرح کردن چی گیر ادم میاد؟ چز اینکه دوست ادم هم دلتنگ میشه.....

آرزو پنج‌شنبه 20 مرداد 1390 ساعت 12:52 ق.ظ

رفیق بیخیال ... زیاد فک نکن ... میگذره ... مثه همیشه که میگذره ...
آره دیدن فارست گامپ تو این شرایط دیدنش به تعداد دلخواه توصیه خوبیه ...
میدونم چی میگی ...

سلام رفیق
منم بیخیالی طی میکنم......باور نداری؟برو فارست گامپ رو ببین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد