سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

حق مسلم ماست.........

مردم کشورم.......مردم کشورم 

امان از دست این مردم................ 

امروز بعد از مدتها نمه بارونی در اصفهان زد 

داشتیم کم کم فراموش میکردیم بارون چیست.........چه شکلی است 

ولی سپاس خداوند بزرگ...............رحم کرد 

یکم هوا بهتر شد 

کمی اکسیژن............ 

حس گناه بهم دست داد...........که چقدر آب به هدر میره الکی 

================== 

چند وقت پیش مهمون بودم جایی......... 

دختر میزبان دختر مهربان و دوست داشتنی بود...... 

مادربزرگش میگفت وقتی نوم میخنده فرشته ها دوروبرشن ............پرواز میکنن..... 

اونقدر از پاکی دخترک گفت ما هم باورمون شد 

بعد از ناهار.........همه خانمها............از جمله اینجانب........رفتیم که به کمک هم ترتیب ظرفها رو بدیم.............. 

خانوم دختر فرشته صفت.............چنان تعارفی میکردن و اصرار ....... 

که من بمیرم شما دست به این ظرفا بزنید.........من بمیرم......... 

خلاصه کلی شعر و ور................ 

دیدم شیر آب باز...........اونم با فشار............ایشون با خاله و دختر عمه.....و خانمها به تعارف که نه............من میشورم....... 

رفتم و اب بیچاره رو نجات دادم.......... 

۵ دقیقه بعد............دیدم خانوم برای ابکش کردن یک دیس ساده...........نزدیک به ۳ دقیقه اب رو باز میکنن و این ظرف رو میگیرن زیر اب............... 

گیج و ویج..............گفتم: فلونی......فکر کنم ظرفها رو با ماشین میشستی مصرف ابت کمتر بود.........خودتم اینقدر اذیت نمیشدی......... 

قیافه حق به جانب: دلم نمیگیره.........درست ابکشی نمیکنه........ 

پرسیدم: عزیز اینطوری قبض ابتون میزنه بالا.....ابم حروم میشه ها........

مادرش با افتخار جواب دادن............دخترم خیلی وسواس داره..........همه جور پاک ........ 

بعد بوسیدش و گفت : فدا سرش.........هر چقدرم قبض بیاد فدای سرش........... 

و من............... 

گیج و ویج................. 

آب حروم شه 

خشکسالی شه 

بیابونا زیاد شن 

کشاورزی نابود شه 

فدای سرش 

اصلا همه اینها حق مسلم ماست 

بدبختی 

فقر  

جنس بونجول چینی.....

تحقیر شدن تو دنیا 

حق مسلم ماست 

به جاش بزار دختر فلونی پاک و وسواسی باشه......... 

همه اینها حق مسلم ماست............. 

از همین الان منتظر خاموشی های فراوان ۶ ماهه اول باشید 

وارونگی هوا 

سرطان ریه .خون.....

خفگی 

تا دلتونم میخواد بیایید و  مدل ماشینتونو بکوبید تو سر همسایه........

بنزین بسوزونید............... 

تا جان مبارکتون همراه چشمان همسایه در بیاد............. 

من چی بگم به مردم این سرزمین...........؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 2 + ارسال نظر
سینا دوشنبه 20 دی 1389 ساعت 09:11 ق.ظ http://khaaen.persianblog.ir

حرف حساب جواب نداره

بانو دوشنبه 20 دی 1389 ساعت 09:48 ب.ظ http://shekastnapazir2.blogsky.com

عزیزم چقدر دلم برات تنگ شده بود...
چی شده؟عزیزم بیمار شدی؟از نوشته هات اینجوری حس کردم....چی شده؟نگرانم

سلام نترس......داستان......داستان نویسی میکنم.......اینا داستان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد