سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

نمیشه نوشت.......

گاهی تو دل ادم کلی فکر هست و کلی حرف.......... 

لحظه ای هم این زبون دل اروم نمیگیره.......... 

همینطور ور میزنه............حتی موقع خواب........ 

حتی توی خواب............. 

دیوانه وار میخوای از دستش فرار کنی......... 

متوقف نمیشه............. 

========================= 

ولی امان ...........نمیشه نوشت.........نمیشه نوشت.............نمیشه نوشت..........

دلم...........

این عید هم تموم شد......... 

مثل عیدهای دیگه 

شلوغ و پلوغ و درهم 

چقدر دلم میخواست الان سیگار داشتم......... 

لعنت.......... 

چرا سیگارو ترک کردم 

عجب خریتی 

دلم سیگار میخواد و ش راب شیرازی......... 

دلم خلاف میخواد و بازو............. 

دلم دلخوشکنک میخواد............... 

خیلی چیزا میخواد....................

ولی من.................

امسال هم اومد............. 

یه سال ..............که شروع نشده تا روز اخرشو برنامه نوشته بودم براش....... 

تقویمم جلو رومه......... 

۱۲ سفر بین شهری حدا اقل ۲ روزه............ 

و کلی سفرهای یک روزه................. 

۲ تا سفر .............. 

حواسمو جمع میکنم و لیست کارهامو چک میکنم.......... 

ساعات کلاسیم پر ............. 

صبح ساعت ۶ تا ۶ عصر گیرم هر روز............. 

و جمعه ها هم که دیگه باید بزنم بیرون از شهر............ 

چقدر توی این هوای پاک سیگار و چای دبش میچسبه............. 

امسال هم اومد............... 

کلی کار دارم که لیستشو هنوز نکردم............... 

الکی الکی .................دلم گرفته............ 

نمیدونم چرا..................... 

نمیدونم چرا........................ 

روز خیلی خوبی بود ولی من ................. 

الکی الکی.............. 

گونه هام خیسن.......................... 

روز خیلی قشنگی بود................... 

ولی من........................ 

============================== 

نوروز همتون مبارک و شادباش.....................