سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

آتش زیر خاکستر.......

گاهی اوقات یه چیزایی هست...........یه کسانی هستند.........که میشن گره......میشن درد ........میشن ورم تو زندگیت 

میشن عقده .............کمبود....... 

میشن آیه دغ.......... 

دلت میخواد نابودشون کنی.......خفشون کنی..........دلت میخواد نباشن نبینیشون...... 

فراموششون کنی........... 

ولی عجیب مثل پونه جلو راهت سبز میشن....... 

میان و پیدات میکنن....... 

هی حرص میخوری و میگی این دوران نیز بگذرد........ولی بدتر میشه........حال بهم زن تر میشه...... 

خدایا ...........خدایا..................... 

این تاوان ساده بودن و پاک بودن..........تاوانی که هنوز دارم میپردازم......... 

خدایا .............دلم بدبختیشونو میخواد.............از دیدن خوشبختی و شادیشون احساس بدی بهم دست میده.... 

حقشون نیست...... 

حق اونا نیست.......... 

ولی حکمتتو قبول دارم......... 

حکمتتو......... 

تسلیمم........ 

ولی دیگه نمیخوام تو مسیر زندگیم قرار بگیرند........... 

دیگه نمیخوام............ 

به هیچ کس هم نمیتونم بگم.............جز تو ...........جز تو خدا جون............ 

وای که امشب چه دردیو تحمل کردم............  

کاش فراموش کنم.......همه چیزو..........