سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

#تندرستی قسمت چهارم روشهای ساده برای سم زدایی ( کلیه ها )


خوب تو قسمتای قبلی سعی کردم روشهای اسون و در دسترس رو برای همه بازگو کنم
میدونید که کشور ایران با معزل اب داره دست و پنجه نرم میکنه..و اکثریت ملت از شمال تا جنوب و شرق و غرب و مرکز مشکلات کلیوی رو تجربه میکنن...به خاطر اب ......برای پاکسازی کلیه ها روزانه سعی کنید سم زدایی کنید....
1- نوشیدن اب سبزیجات.....مخصوصا اب جعفری +اب گشنیز
2- نوشیدن عرق خارشتر قبل از ناهار ...
3- پیاده روی های طولانی مدت و همچنین دویدن
4- نوشیدن عرق خار خسک قبل از ناهار
5- نوشیدن عرق فراسیون (مخصوص بانوان )
6- نوشیدن عرق طاورنه
7- مصرف روغن کدو تنبل (مخصوصا برای اقایون )
8- دم نوش کاکل ذرت
9- دم نوش تخم خربزه +پوست خربزه
10- دم نوش هندوانه و تخم هنداونه +پوست هندوانه
11- دم نوش دم گیلاس و دم البالو
12- نوشیدن عرق بابا ادم
13- نوشیدن عرق بومادران
14- نوشیدن دم نوش بومادران
15- مصرف میوه های تازه مخصوصا هر میوه مدر و ادرار اور
16- نوشیدن عرق شوید
17 - نوشیدن عرق کاکوتی
18- نوشیدن عرق کرفس
19- نوشیدن اب کرفس
20- نوشیدن عرق گل گاو زبان
دوستان عزیز هرگز در مصرف داروهای گیاهی زیاده روی نکنید.....تنوع رو در برنامه تغذیه قرار بدید .....
برای نوشیدن عرق باید یک فنجان عرق+ 2 فنجان اب شده و بعد مصرف شوند...
یادتون باشه کنار همه این موارد بالا که گفتم....میوه های تازه و انواع اب میوه و همچنین مواد غذایی که مدر هستند عالی برای کلیه.......
ورزش و فعالیت و نوشیدن اب سالم.....یادتون نرهههههههههههههه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد