سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

حالوم خوبه...........خاسم

می ایستم کنار 

شاید باد صورتمو شلاق زد 

صدا ...........هوهو هو هو ............. 

چشمامو میبندم 

مزرعه از همیشه زنده تر.......... 

درختای چنار..........سپیدار 

موهامومیسپرم دست باد زوزه کش........ 

صدای مشتی...: خانوم.....خانوم .....بیوین....الانی رگبار میزنه ها.......ای فصلی بهش حسابی نیسا........ییهو در اسمونی وا میشه همچی میریزه پویین.......... 

نگاهش میکنم......... 

هوا تاریک میشه.............اسمونی ابری شد.........دلش بغض کرده 

داد میزنم : مشتی تو برو........من خودم میام.............بارونم برکت..........خیسیشم برکت....... 

مشتی: خانوم کوچیک......ننه جون بفهمه روزگارمو سیاه میکنه.........

===================== 

حالوم خوبه...........خاسم............. 

ممنونم خدا جونم.........ممنون 

هنوز فراموش نکردم

سیگار بهم تعارف کرد 

میدونستم که نباید قبول کنم......... 

ولی دستشو هم رد نکردم........به نشانه احترام زدم پشت دستش اروم و یکی برداشتم....... 

هر چی به خودم فشار میارم یادم نمیاد اسم سیگارش چی بود 

یک نوع سیگار قلمی ملوس........با طعم سرد........ 

نگاهش مثل سیگارش سرد بود 

ولی تحمل کردنش زیادم سخت نبود 

چند سالم بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

شاید ۲۰ ........شایدم ۱۹............ 

هنوز فراموش نکردم.............چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

========================= 

میترسم 

من واقعا دارم میترسم 

از بالا رفتن سنم 

از اینکه دیگه مثل سابق برای مردها جذاب نباشم 

من یک زمانی...........................براحتی هر مردی رو رام میکردم 

ولی حالا 

میترسم 

نه زنم.......نه دختر.......

تا حالا خودتو دیدی؟؟؟؟؟؟؟؟ 

خیلی وقته به خودم نگاه نمیکنم 

خیلی وقته 

امروز ایستادم...........و با دقت به پوست صورتم نگاه کردم 

چشمامو 

لبامو 

و .............. 

یک جوری عوض شدم.......... 

یادش بخیر.......... 

========================= 

 ساعت 12 شب ..........مست و ملنگ با بدبختی در آپارتمانو باز کردیم........ 

هم من مست کرده بودم.......هم (ر) تا خرخره نوشیده بود.......... 

روی کاناپه توی سالن ولو شدم........... 

صدای (ر) : مرده شور این دخترو رو ببرن.........واسه خودش تیکه ای شده ها..........حیف دستم بند تو بود.........وگرنه شبی مهمونش میکردم........... 

صدای خودم در حالیکه الکی میخندیدم: اره........کاش دعوتش کرده بودی......اینطوری منم یه فیلم باحال دیگه پر میکردم........راستی.......دیدی امشب چطوری سوسک شدین؟؟؟؟؟ 

_ شانسی شانسی.............ما بهتون لطف کردیم.......... 

همونطوری............خیز برداشت طرفم................ 

تو حالتی بودم که قابل توصیف نیست  

صبح وقتی بیدار شدم........دیدم همونطوری تو سالن وکو ولوییم........... 

به زور خودمو ازون وضعیت کشوندم بیرون 

رفتم دوش گرفتم.........کمی سرم درد میکرد 

دیدم حضرت اجل خوابه هنوز 

محکم با لگد زدم زیر پاش.......... 

چشماش به زور باز شدن 

باز بسته: یک ساعت........یک ساعت دیگه 

: پاشو........الانی بر و بچ پیداشون میشه..........پاشو.........ببین پا نشی پارچ ابو میارما........ 

میدونست اینکارو میکنم 

بلند شد و رفت یکراست تو حمام................. 

نیم ساعت بعد.........سر میز صبحانه یکهو برگشت و گفت: عجیبه 

: چی؟ 

_ تو اصلا زنونه نیستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

: چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

_ منظورم اینه..........یکجورایی دخترونه موندی........اصلا انگار نه انگار.........هر کی تو رو تو خیابون ببینه فکر میکنه آفتاب مهتاب به خودت ندیدی 

میخندم.......... 

_ جدی میگم.......... 

: حالا چیه؟؟؟؟؟؟؟بده؟؟؟؟؟؟؟ 

_ نه............بیشتر دخترا جون میکنن که دیگران متوجه روابط خصوصیشون نشن..........ولی تو.........دریغ از یکم احساس........... 

میخندم: گیر اوردی مارو............چرت و پرت میگی اول صبحی.......... 

_ تو جیب جا نمیشی...........ولی ملوسی.............. 

========================= 

کم پیش میومد (ر) ازم تعریف کنه...........واسه همین وقتی حرفی میزد.............باورم میشد 

========================== 

حالا 

خودمو میبینم 

نه زنم............. 

نه دختر.............. 

من چیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

=================================== 

سکوت و ......سود

دوست پسری داشتم که در اکراین طبابت خونده بود........پسر عجیب و غریبی بود.....روابط خاصی هم با هم داشتیم......داستانش بماند......که البته بدم نمیاد براتون تعریف کنم.........شاید در اینده نه چندان دور....
ولی این رفیق ما همیشه حرفای باحالی میزد.........
یکیش این بود : روسیها همیشه معتقدن زن زشت در دنیا وجود نداره......سلیقه ها فرق میکنه.........
یا اینکه یکبار توی رستوران طوری بهم نگاه کرد انگار منو قراره جای ناهار میل کنه........باری برگشت و گفت : میدونی سارا......شما خانمها همیشه ما مردها رو تو رخت دامادی میبینید با خودتون اونم سر سفره عقد.............
خندیدم و گفتم :ببینم .....شما مردها چطور؟؟؟؟؟؟ما رو چطوری میبینید.....؟؟؟؟؟
مرموز نگاهم کرد و با اشتها بهم نگاه کرد و گفت : لخت تو رخت خواب......کنار خودمون.......خیلی بخوام رویاییش کنم شاید با لباس خواب...... 

===================================== 

حسابش از دستم در رفته 

که چند تا وبلاگم حروم شده 

فی ل شده 

یا خودم تعطیلش کردم 

فقط میدونم اینجا رو دیگه نمیخوام بدم دست باد 

پس دوباره مینویسم.......ولی اینبار برای خودم و عده محدود 

از دوستانم...........که فقط اونا تو این چند ساله باهام بودن 

=========================================== 

من کیم؟؟؟؟؟؟ 

این سوالی که خیلی وقتا از خودم میپرسم 

من متولد امرداد ۶۱.........دیگه دارم جوونی رو پشت سر میزارم.......... 

نمیشه گفت اول راهم 

سرد و گرم روزگار رو دیده و چشیدم....... 

و باید بگم.............اصلا راضی نیستم 

اونی که میخواستم و باید نیستم............. 

خیلی از دست خودم عصبانی هستم 

حسود شدم 

حساس  

میدونم اگر به همین منوال پیش بره در وضعیت بدی قرار میگیرم........ 

ولی ...........سعی میکنم خودمو اصلاح کنم 

باید اصلاح کنم 

================================= 

من ادم چشم چرونی نیستم...........ولی زیاد به ادمها نگاه میکنم 

زیاد ......... 

من براحتی میتونم ادمها رو با دیدنشون توصیف کنم 

اینکه چکاره میتونن باشن 

کارشون چیه 

چند سالن و چند ساله به نظر میرسن 

از روی چشماشون غم و شادیشونو میبینم 

و میتونم حتی با کمی سر صحبتو باز کردن به درونشون نفوذ کنم 

خیلی از دوستانم منو سنگ صبور میدونن 

خیلی ها هم بدون اینکه منو بشناسن باهام تو اتوبوس.......یا خیابون.......یا هر جای دیگه صحبت میکنن 

گاهی اوقات دلم برای خودم میگیره که من نمیتونم با کسی درد دل کنم............ 

ولی................... 

بیشتر اوقات خوشحال میشم که میتونم مفید باشم......... 

======================= 

چند روز پیش یکی از دوست پسرهای قدیمی رو دیدم.......... 

خیلی تو خودش بود 

بر حسب عادت ارومش کردم و بهش میدون دادم تا حرف بزنه........بلکم یکم اروم شه 

داشته باشید خودم تا خرخره گیر بودمو و در حال انفجار...........و نیاز داشتم خودم برای کسی حرف بزنم..................ولی نوبتو به اون دادم 

حرف زد 

از مشکلات مادیش گفت 

از زنش.........و اینکه کلی باهم مشکل دارن 

از خانوادش........ 

از کارش 

از مردم.......دنیا.........مهاجرت ......... 

به ساعت نگاه کردم........۳ ساعت بود داشت حرف میزد........و من فقط تایید کرده بودم......و گوش داده بودم........... 

تنها چیزی که تونستم بگم این بود که روی طلاق دادن همسرش بیشتر فکر کنه و بهتره برن پیش مشاور.........یا س.ک.سو تراپ.........چون مشکلات جنسی گاهی اوقات با یک مشاوره خوب قابل رفع هستن................ 

درباره پول هم یکی دو تا از دوستان رو بهش معرفی کردم و براش واسطه شدم......... 

اخر سر.........دستمو مشتاقانه فشار داد و گفت : ممنون..........راستی تو چکاره ای؟؟؟؟؟؟اوضات چطوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

سکوت 

سکوت 

چی باید میگفتم ........لبخندی زدمو و گفتم: خوبه........تکراریه ولی خوبه.......... 

یکهو یادم افتاد این یارو شاید بتونه کمکم کنه.............. 

پرسیدم: فلونی رو میشناسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

گفت: اره.......چطور؟؟؟؟؟؟؟ 

گفتم: دنبال یکی هستم..........گفتن فلونی میتونه پیداش کنه.......... 

بلافاصله برام چند جا تلفن زد و شمارشو گذاشت کف دستم......... 

فردا صبح...........ساعت ۱۱.......بهم خبر دادن....که اون شارلاتونو گرفتن....  

و من همه اینا رو مدیون ۳ ساعت فقط گوش دادنم........ 

چون اصلا رفیق من از مشکل من خبر دار هم نشد.........ولی یک شماره تلفن بهم داد  

و من با خرج یک تلفن و یک واریزی ساده به یک حساب ...........تونستم سرمایمو برگردونم.... 

و از مشکلم بیام بیرون 

باید بگم................این برام لذت بخش بود......... 

بعد از مدتها واقعا شاد شدم 

===================================== 

دلم آزادی میخواد 

دلم زندگی بدون بازجویی میخواد 

دلم س...-.ک..---.س بدون پرسش میخواد 

دلم رقص تو نقش جهونو میخواد 

دلم شنا تو زاینده رودو میخواد 

دلم بوی باغ ارومو میخواد..............دلوم شیرازو میخواد......... 

دلم سیگار میخواد و شراب شیرازی........... 

دلم لباس حریر میخواد و رها شدن........... 

دلم پرواز میخواد 

دلم بازو میخواد.............. 

دلم تکیه گاه میخواد.......................... 

=========================================== 

پسرا چی میخوان؟؟؟؟؟؟؟ 

پول؟؟؟؟؟؟؟ 

شهرت؟؟؟؟؟ 

قدرت؟؟؟؟؟؟ 

س...ک-------..س؟؟؟؟؟؟ 

و همشو بدست میارن........... 

ولی  زن ها چی میخوان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

فقط مرد ها رو ..............برای اینکه همه اون خواسته های بالا رو براشون بدست بیاره......... 

 

============================================