سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

قسمت سوم : انواع ماسک برای روشن شدن پوست مناطق تناسلی و زیر بغل و سینه ها

#آموزشی
#زیبایی_جوانسازی_مناطق_تناسلی 
 
1- ماسکهای میوه
گرمک : خود میوه گرمک....نه وسطش..خود میوشو رنده کنید و برید تو حمام.....
بندتونو با شامپو بدن یا صابون مخصوص خودتون بشورید.....خشک کنید....بعد خوشگل بشنید روی صندلی یا 4 پایه مخصوص یا دراز بکشید تو وان حمام....یا روی سکوی حمام...حالا با ارامش روی سینه ها زیر بغل روی شکم و منطقه تناسلی ماسک بگذارید.....من غالبا کل بدنمو ماسک میگذارم.....
نیم ساعت مشتی چشماتونو ببندید.....میتونید برای صورت هم استفاده کنید.....
این ماسک خاصیت تقویت و سفت کنندگی هم داره.....

توت فرنگی : ماسک لایه بردار یا اسکراب
ممکنه بهش الرژی بدید..قبلش حتما بخشی از پوست پاتونو باهاش تست کنید......
من بهش الرژی ندارم..این ماسکو برای شبهای سکس یا امیزشی توصیه میکنم..معجزه میکنه.سوای خوشگل شدن و جیگری شدن پوستتون...بدنتون خوشبو میشه.....میزان هورمونهای جنسی بالا میره..و از همه مهمتر.....عطر مخصوص سکس از بدنتون ترشح میشه.لطفا بعد از ماسک به خودتون عطر نزنید.....و بدون عطر برید پیش همسر یا شریک جنسیتون......
توت فرنگی خوشگل یک لایه مرده پوستو برمیداره.تا 2 درجه رنگ پوستو شفافتر و روشن تر میکنه.....
نکته : سینه ها مشکلی نداره.....ولی منطقه تناسلی و واژن رو بیش از 10 دقیقه توت فرنگی روش نگذارید....همینکه سوزشی حس کردید سریع با اب ولرم بشورید

گوجه فرنگی : (اسکراب و روشن کننده )
ماسک قوی برای روشن کردن پوست ....و البته سم زدایی بدن.....من کف پاهام رو حسابی گوجه فرنگی له شده میگذارم......و نیم ساعت صبر میکنم....میخچه رو به کل از بین میبره
نکته : از گذاشتن زیر بغل خود داری کنید..ناجور باعث عرق سوز شدنش میشه.....من به سرم اومده
روی سینه و واژن 10 دقیقه بگذارید......
این ماسک مناسب باسن ( بی ادبانش همون خوشگل برجسته نازنین کون مبارکو میگم ) و زانو ها و ارنج

هندوانه (روشن کننده و جوانساز )
چه پوستش.....چه خود میوش..هر کدامو خواستید رنده کنید و بگذارید روی بدنتون..حالشو ببرید..اینقدر خوبههههههههههههههه

نعنا ( اسکراب ، ماسک جنسی ، روشن کننده )
عامو من عاشق نعنا هستم.....برگ تازشو ساتوری میکنم.بعد میریزم تو یک فنجون عرق نعنا فلفلی.میگذارم تو یخچال 2 ساعت بمونه.درشم بسته......
میرم حمام و میگذارم از صورت و گردن بگیر تا کل بدنم.....
رسما یخ میزنم.....این ماسک خنک کننده مثل چی بدن ادمو سرد میکنه.....
یکم سوزشم ایجاد میکنه.مراقب الرژی باشید
خوشبوتون میکنه...هات و سکسی میشید......میل جنسیو رسما دو برابر میکنه....حتی از توت فرنگی قویتر.....و اهان....مراقب باشید....ماهی یکبار بیشتر بهتون توصیه نمیکنم...با تمام فوایدش ..به دلیل سکسی شدن و هورمونی عمل کردنش.....من به دختران مجرد توصیش نمیکنم....و زنان همسر دارم بهتره ماسکهای جنسیو متنوع استفاده کنن....

برگ گل سرخ یا همون گل محمدی (سکسی ، روشن کننده و سفت کننده )
من ساتوری میکنم.تو گلاب 2 ساعت میخوابونم....باقی مراحل همون بالاییاس....
دوستان خوشگلم این ماسک برای شبهای شیک زندگیتونه....مثلا میخواید برید سر قرار.....یا شام میخواید برید بیرون بعدش سکس دارید.....یا کلا میخواید خاص جلو همسرتون باشید.....این ماسک همونیه که میخواید.....پوستو درخشان.بوی بدنو عالی.اعصابو ریلکس.....و خوش اخلاقتون میکنه.....رسما اقایون وارد مقادیر زیادی بهشت میشن.....

نکات :
ماسک های میوه رو اول روی مچ پا امتحان کنید به مدت 10 دقیقه.....
روی نوک سینه و منطقه تیره رنگ یا صورتی سینه ماسک نگذارید....
درون واژن و منطقه زیرین لبه های واژن یا راحت بگم درون دروازه ها ماسک نگذارید...فقط روی واژن مجاز هستید
کشاله ران رو اب ماسک بمالید و از گذاشتن مستقیم میوه های اسکراب مثل گوجه فرنگی یا توت فرنگی جدا خود داری کنید......احتمال عرق سوز کردن و سوزوندن پوست هست.....
من خودم همه ماسکایی که بالا گفتم رو مصرف کردم......کلی ماسک دیگه هم بلتم بعدا میگم واسه امشب بستونه

قسمت دوم : ماسکهای مناطق تناسلی

#آموزشی
#زیبایی_جوانسازی_مناطق_تناسلی 
  
اول از همه بگم خطوط مایو به کجا میگن......به منطقه پوشش دهنده توسط شورت و سوتین.....یعنی منطقه تناسلی و سینه ها.......اما زیر بغل رو هم شامل میشه....
خانومهای عزیز توجه کنید......خطوط مایو بخش بسیار مهمی از بدن ما خانومهاست....زیر بغل پر غدد لنفوی....کشاله ران منطقه حیات....یعنی اینقدر مهمه که ضربه به لگن و شکستن یا اسیب اون منطقه ممکنه ما زنها رو بکشه.......
پس اینکه بدونیم چی برای سینه ها و مناطق تناسلیم خوبه چه چیزی بد از نکات مهم......
وقتی دهه 20 رو پشت سر گذاشتم و وارد دهه 30 شدم متوجه تغییرات هورمونی سریع بدنم شدم.....زیبایی بدنم چندین برابر شد....ولی در کل مسن شدن و پیری برخی مناطقو حس میکردم.....سینه هام دیگه اون حالت شق و رق دهه 20 رو نداشت...هر چند جذاب و خوشگلن هنوز...ولی خوب دهه 20 حالت پوست و فرمش فرق میکرد.......منطقه تناسلی کمی تیره تر شد....و خوب البته از نظر هورمونی متعادل تر......
بارها دیدم که خیلی از خانومها براشون سوال بود.......ایا مجازیم کرم به این مناطق بزنیم؟؟؟؟؟ ایا ماساژ این مناطق مجاز؟؟؟؟؟؟ ایا ماسک میشه گذاشت؟؟؟؟ چیکار کنیم پوست این مناطق سفت تر بشه؟؟؟؟؟ روشن تر بشه؟؟؟ چطور جلوی پیر شدن این مناطق رو بگیریم.....؟
کلی خوندم..سرچ کردم....و دیدم اکثر خانومهای مسن ایرانی دارن جراحی زیبایی میکنن......که البته من باهاش مخالفتی ندارم..ولی به گمونم ورزش و ماسک رو ترجیح بدم.......برای همین شروع کردم روی بدن خودم کار کردن......برخی فرمولهامو به دوستانم هم میگفتم اونا نتایجشو به من گفتن......و فهمیدم راه درستی در پیش رو گرفتم......
بچه ها شما در طول هفته 2 تا 3 بار میتونید از ماسکهای مختلف برای مناطق تناسلی استفاده کنید.....
ماسکها رو من چند دسته کردم...لایه بردار ها یا اسکراب ( اینا رو ماهی 2 بار استفاده میکنم نهایت 3 بار )
ماسکهای روشن کننده ( هفته ای یک تا دو بار )
ماسکهای تقویت کننده ( هفته ای یک تا دوبار )
ماسکهای موبر و ضعیف کننده موی زاید ( هفته ای یکبار )
ماسکهای سفت کننده پوست ( هفته ای یک تا دوبار )
چند نکته رو در نظر بگیرید
1- ماسکها میتونن طبیعی و پایه میوه یا سبزی باشند و تازه
2- ماسکها با پایه لبنیات و شیر
3- ماسک با پایه مواد معدنی و خاکی...
4- ماسک با پایه مواد حیوانی و روغن های گیاهی
تذکر : هرگز از هیچ کرم یا ماسک تهیه شده و اماده شیمیایی استفاده نکنید......چون همشون با فرمول های ساختگی و سنتز دست انسان تهیه شدند و خلاف طبیعت و سرشت ادمی هستند..به مرور زمان باعث لک و چروک و اعتیاد پوست به کرم و ماسک و همچنین تجمع در غدد لنفاوی و خدای ناکرده سرطانی شدن سلولها میشوند......
مناطق تناسلی خیلی حساسن.......خیلی زیاد......
من ماسکهای مناطق تناسلی رو یکی یکی تو پستهای مختلف متنوع توضیح میدم.....

قسمت اول : اموزش مناطق تناسلی

#آموزشی
#زیبایی_جوانسازی_مناطق_تناسلی
قسمت اول
فرقی نمیکنه چند سالتونه......رسیدگی به مناطق تناسلی باید از سنین پایین اموزش داده بشه.متاسفانه تو ایران اینقدر اونجا رو زشت بهمون نشون دادن حتی فکر کردن و حرف زدن دربارش شده تابو......
ولی قرار نیست عصر حجر باقی بمونیم.....این سری مقالات برای تبادل اطلاعات و همچنین اموزش و رشد فکری هست...
نکات : دستگاه تناسلی چه در اقایون چه خانومها جزو اعضای اصلی بدن و رییسه محسوب میشه در طب سنتی....
جالب بدونید در کتابهای گذشتگان مثل کتاب قانون یا شفای ابن سینا یا کیمیای سعادت امام محمد غزالی یا کتاب النسخ حکیم مومن یا خیلی کتابهای دیگر درباره اناتومی مناطق تناسلی و نحوه نگهداری ازش بحث و توضیح داده شده......
شکل دستگاه تناسلی ما خانومها خیلی متنوع..خیلی زیاد..با رنگهای مختلف.....برخی کوچولو و محو با یک شکاف ظریف وسطش...برخی صورتی.برخی سبزه..برخی به سرخی متمایل...برخی سیاه رنگ.....برخی با دو لبه واضح ..برخی با 2 لبه بیرونی و 2 لبه داخلی.....
مهم شکل و اندازش نیست.....مهم اینه که اونجا دروازه بهشتی....منطقه زیبای بدن ما خانومهاست و تمام لذت و زندگی و شادیم بستگی به سلامت و شادابی اونجا داره...باید بهش رسیدگی و توجه بشه......
با افزایش سن رنگ و سایزش تغییر میکنه.....رفته رفته تیره تر و تحت تاثیر جاذبه زمین فرم و حالتش تغییر میکنه....با فروکش کردن میزان هورمون های جنسی مناطق تناسلی رسما پیر میشن......
زیبا ترین سنین مناطق تناسلی تو خانومها از سن 15 سالگی شروع و تا سن 40 سالگی به اوج زیباییش میرسه......بعد شروع میکنه به افت و خیز و تا سن 60 رسما مسن میشه......
اماااااااااااااااااا.اما خانومای عزیز میشه سن زیبایی رو تا 60 بالا برد و سن پیری از سن 80 شروع کرد.....چطور میشه این 20 سال رو بهش اضافه کرد؟؟؟؟؟؟؟
رازش در ورزش و ماسک و ماساژ و خوب زندگی کردن و تشت واژینال و سکس سالم داشتن.....و صد البته تغذیه و دم نوشهای جنسی.......
من یک به یک اینا رو تو مقالاتم توضیح میدم......همشونو.........دلم میخواد شما همکاری کنید و اطلاعات خودتونو در اختیار هممون بگذارید.....