سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

دیشب شب قریبی بود............

دیشب.........دیشب .........خیلی خاص بود برام..........اینقدر که ......... 

هر چقدر سعی کردم ننویسم.........نتونستم............ 

یک نفر دیدم.......... 

یک نفر که در لحظه اول خیلی عادی به نظر میرسید.......... 

خیلی............ 

پیراهن سپید روی شلوار کرمی رنگ کتونی......... 

سری نیمه تاس......... 

صورتی صاف..............پوستی درخشان........ 

اگر سنشو نمیدونستم...........باورم میشد که هنوز به 50 نرسیده..... 

ولی سن واقعیش بالای 60 بود........... 

طوری بهم نگاه کرد انگار منو میشناخته از قبل........ 

منم گویا میشناختمش......... 

نمیتونستم با کلمات بازی کنم......... 

فقط لبخند.......... 

به نشانه احترام سرمو خم کردم.......... 

خندید .............. 

وقتی میخواستم نگاهش کنم شرم مانع بود............از چی و از کی خجالت میکشیدم؟؟؟؟؟؟؟ 

من دختر کمرویی نبودم که............ 

بی حس سرمو اوردم بالا 

خیره تو چشمام نگاه کرد........... 

باز لبخند زد............... 

یکهو به خودم اومدم دیدم تو مرکز گیر افتادم............ 

لیلا با من بود......... 

حواسم به رکسانا بود که تنها منتظرمون بود 

صدای دف و تار 

صدای اواز ............. 

سرم منگ بود............ 

صدای دف................. 

داشتم سر سام میگرفتم.......... 

دوباره سرمو اوردم بالا................ 

باز هم نگاهم کرد.............. 

بی حس............. 

یه نسیم خنک.................. 

صدای تار.................. 

چقدر دلم هوای آزاد میخواست.............. 

و چقدر دلم میخواست کنارش بشینم و ساعتها فقط بهش گوش کنم.......... 

ولی مجبور شدم زودتر از موعد مجلس رو ترک کنم............ 

شب خاصی بود........... 

خیلی خاص.................. 

فقط..................میدونم ادم متفاوتی بود.............. 

شاید اصلا ادم نبود.............. 

زاینده رود رو دیدم...............ارام .......... 

خیابونای براق اصفهون................... 

هوای پاک از بارون................. 

دیشب شب قریبی بود............

روح زندگی........

شیراز بودم........ 

جای همتونم خالی کردم........... 

رفتم حافظیه و سعدی..........یه سری هم به باغ ارم زدم و حسابی از فصل برگ ریز هزاررنگ لذت بردم............تازه بعدش نوبت نارنجستان بود و نارنجای سبز اویزون به شاخه های درخت...... 

مست و ملنگ .............. 

تو یه دنیای کاملا پارسی............ 

ظرافت و صدای بلبل ............گلدونای شمعدانی و گلهای زیبا..........درختای کهنسال و گچ بری و تالار ایینه............ 

حس ایرانی بودن..............حس ادم بودن..........زندگی کردن.......... 

وای ........شیراز همچنان روح زندگیشو حفظ کرده........ 

هرچند مردمش.............درگیر حاشیه شدن....... 

شهر یه جورایی غریب شده........شیرازی که من میشناختم.........تو غم فرو رفته........... 

ولی زیر پوست همین ظاهر ناراحت کننده.........هنوز قلبش میتپه و گرمه........ 

============================= 

اگر ایمان ادمی رو پایدار میکنه........ثبات میده به شخصیت و روحش........... 

عشق هم انگیزه حرکتش میشه.............. 

این وسط فقط اراده میخواد تا شروع کنه این سفر سر شار از حکمت و لذت رو ....... 

================================ 

دارم برای سفر بعدی برنامه ریزی میکنم........ 

احتمالا یه سری برم یزد.......... 

دلم هواشو کرده.........تو این فصل خوش میگذره............. 

کلی هم جای دیدنی داره............. 

زیاد رفتم ولی بازم میرم............. 

================================ 

خدای من........... 

خدای بزرگ من........... 

خدای.................................................. 

دوست دارم.............. 

کمکم کن ایمانمو قوی کنم..............عاشق بشم................اراده هم دارم.......فرصت بهش ندادم...........وگرنه دارم.............. 

ازل...............

ازل.............. 

سریالی که ارزش دیدن داره......... 

داستان زندگی پسری به نام عامر........ 

این پسر که در  جوانی عاشق دختری میشه به نام آیسان....... 

و این آیسان پدر نامردی داره.......دزد کلاش..و پست........ 

عامر هیچ از ایسان و گذشته او نمیدونه.......... 

و در کمال سادگی دل به ایسان میبنده 

در ضمن عامر دو تا دوست داره به نامهای علی و چنگیز.........که از بچگی با هم بزرگ شدن.... 

پدر ایسان نقشه دزدی از یک قمار خونه رو میریزه......... 

و علی و جنگیز باهاش همکاری میکنن......... 

در ضمن ایسان نقش یک شاهد رو بازی میکنه  

و عامر بیگناه رو با یک پاپوش عجیب و غریب میندازن زندان........ 

به جرم قتل و سرقت....... 

که حتی روح عامر ازش خبر نداره............ 

30 سال زندانی............... 

و عامر تازه اون لحظه میفهمه که................دوستانش و عشقش ............همه دروغ بودن....... 

داستان.............شروع میشه........... 

نمیتونم این داستان رو راحت تعریف کنم....... 

نویسنده.........چنان با ظرافت و دقت دیالوگ ها رو با هم جور کرده......... 

هر بخش ...........هر پلان از فیلم پر ارزش........... 

جملات ............ 

میتونم بگم این سریال از کل داستانهایی که خوندم و دیدم متفاوت......... 

اوج داستان به اینه که ازل........که همون عامر .........در صحنه ای بر میگرده و به دوستانش میگه..........من فقط میخوام عدالت اجرا بشه.......... 

در حقیقت عامر دنبال انتقام نیست............. 

با تمام بلاهایی که اون نامردا  سرش اوردن..............باز عامر ایسان رو دوست داره...... 

و هنوز نمیدونه ایا میخواد انتقام بگیره............یا باید کوتاه بیاد........... 

فیلم ادم رو درگیر میکنه............. 

شیرین..........و هیچ بار غمی نداره.......... 

با دید مثبت و باز...............ادمیان رو وادار به تفکر میکنه....... 

============================== 

اگر دوستان شما در حقتون چنین کاری کنن............. 

و شما 10 سال بعد فرصت انتقام داشته باشید.............چطوری حسابتونو باهاشون صاف میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

من  تو قسمتهای اولی...........میگفتم باید ازل .......همشونو ساتوری کنه......... 

ولی الان.............فکر میکنم این کمترین ................ 

یه چیزی هم میدونم......... 

تنها انسانهای بزرگ هستن که میتونن ببخشن......... 

و خداوند.................عدالت رو اجزا میکنه................ 

من همیشه به این معتقد بودم........... 

بلانسبت خر........

یه بغض کهنه داره............ 

یه بغض ته نگاه ............... 

یه بغض خیس..........تو اون چشمای خوشگل مشکی رنگش هست......... 

وقتی میخنده من اون بغض رو میبینم......... 

حرف که میخواد بزنه............من باز بغضشو میبینم........... 

به خاطر همین بغض من نمیتونم حرف حق بهش بگم......... 

دلم به درد میاد.......... 

خفه میشم ............. 

ولی زجر میکشم............... 

دلم میخواد یه سیلی محکم بخوابونم زیر گوشش........... 

تا  از ته دلش اشکش دربیاد و بریزه پایین........... 

شاید اون وقت خود واقعیشو پیدا کنه............ 

============================ 

فیلم ازل رو دیدی؟ 

چند تا دیالوگ با حال امشب  دیدم...و شنیدم....... 

: ادم همیشه دلش میخواد تو بغل کسی گریه کنه و اروم بگیره که عاشقش شده باشه........عاشقش باشه............حتی اگر اون شخص هزاران بار بهت دروغ گفته باشه........بازم اولین کسی که دلت میخواد تو بغلش گریه کنی و اروم بگیری اونه...... 

................................................................. 

: میدونی چرا سرنوشت ادمو کف دست ادم مینویسن.؟ 

چون میتونی مشتتو ببنیدی و مخفیش کنی......... 

سرنوشتتو مخفی کن....... 

قدرت تو  مخفی بودن سرنوشتت............ پس رازتو به هیچ کس نگو....... 

================================== 

حالا من.............دلم میخواد با صدای بلند جیغ بکشم............. 

اواز بخونم.......... 

اونقدر حالم خرابه............... 

که فقط جیغ  درمونم میکنه................ 

امروز یکی چنگ انداخته به قلبم................. 

یاد ................. 

یاد..................... 

دلم جیغ میخواد............................ 

=========================================== 

تو این دنیای امروز دوستی معنی نداره.............. 

نباید به کسی نزدیک شد 

نباید اجازه داد به کسی نزدیک بشه............... 

نباید بهش اجازه میدادم............. 

خیلی اذیت دارم میشم..................... 

چرا دوباره اجازه دادم یکی ازم سواستفاده کنه.......... 

من چرا باید به این دختر اعتماد میکردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

چرا من عاقل نمیشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

چرا اینقدر........................... 

خدا................................. 

چقدر صبوری............. 

میبینی بنده حقیرت چقدر  خره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

بلا نسبت خر................ 

بهترین رفیق دنیا.........

امروز روز شانسم نبود 

حال و احوالم میزون نبود 

هیچی سر جاش نبود 

ولی........................ 

تهش خیلی بهم خوش گذشت........... 

گاهی اوقات بی خیالی و عیاشی ته زندگی......... 

به جون شما...... 

============================= 

توپول خیلی چاق و خپل شده......... 

گربه ملوسیه..........ولی به گمونم با این رویه .........چند سال دیگه رژیم لازم بشه....... 

پنجول میندازه.........از پاهام میاد بالا.......... 

انگار نه انگار گربه خیابونی..........در اتاقمو که باز میزارم........... 

میاد یه وری میشینه.......... 

حالا جدیدا از پاهام بالا میاد و میشینه چشم میدوزه به صفحه مونیتور........ 

خوشمزگی کار به اینه که عاشق موسیقی کلاسیک.......... 

پنجولاشو میزاره زیر چونشو و میخوابه روی پاهام......... 

وای به روزم اگر اهنگ قطع کنم......... 

چنان میگه میو...........انگار ارثیه پدریشو طلب داره............ 

خدایش انگاری بیشتر از من حالیشه........... 

بهترین رفیقی که خدا برای ادمیزاد افریده حیوانات بوده و بس............. 

========================== 

دلم.................. 

ساحل دریا میخواد............ 

دلم...............صدای امواج رو میخواد 

دلم شنا کردن تو دریا رو میخواد 

============================== 

40 ساله..............

دیشب بود؟ 

نه پریشب ........... 

شایدم امشب 

اصلا ولش .................شب بود 

نه 

شایدم غروب......... 

اها یادم اومد ساعت 10 صبح بود........ 

چی شد؟ 

اصلا چی میخواستم بگم؟ 

اه............دیدی.......از بس گیجم کردین یادم رفت چی میخواستم بگم........ 

=========================== 

دلم سیگار میخواد......... 

لایت.......... 

دلم.............سیگار ماربرو میخواد......... 

دلم شراب میخواد.......... 

سرخ........... 

دلم شراب شیراز میخواد.............. 

دلم بازو میخواد.......... 

کلفت.......... 

دلم بازوی کلفت و نرم میخواد........... 

واسه اینکه سبد خریدمو حمل کنه............. 

===================================== 

استارت میزنم.........  

طول استخر رو با سرعت میرم و بر میگردم............. 

عینکو که بر میدارم ......... 

یک حانوم تقریبا 50 ساله.............میگه عالی بود.......... 

میگم ممنون....... 

میگه راستی شما چند سالتونه.........؟؟؟؟؟؟ 

لبخندی میزنم ......نفسی میکشمو اماده میشم واسه دور بعدی........: چند ساله میاد باشم؟؟؟؟؟؟؟؟ 

لبخندی بدجنسانه میبینم......: حدودا 40 ساله........ 

برق از سرم میپره..........اونم 3 فاز............. 

: چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اوم........ 

- اشتباه گفتم؟؟؟؟؟ 

: نه حتمی همین میزنم که گفتین........ببخشید........ 

اینبار زیر ابی میرم............. 

از شدت عصبانیت حس میکنم قلبم تیر میکشه......... 

عضله پشت پام میگیره............میام بالا........... 

احساس بدی دارم......... 

شاید ............... 

اخه من هنوز 30 سالم نداره........... 

زنیکه..............بی شرم و حیا.............. 

زنیکه افریته........... 

میخواست منو ازار بده........... 

ناخود اگاه گریم میگیره................ 

از اب میام بیرون با کلی بد بختی........... 

صدای الهام : چرا نرفتی...........خوب شروع کردیا........ 

: پام گرفت.............خستم........ 

ـ به.........چیه اینطوری بخوای کار کنی پیشرفتی نمیکنیا........... 

عصبی بر میگردم سمتش: 20 سالم که نیست..........واسه قهرمانیم که شنا نمیکنم......اومدم واسه تفریح خیر سرم........میشه ولم کنی........... 

بیچاره جا میخوره.............یکم مکث میکنه........ : چی شد....؟ منکه منظوری نداشتم......چرا ناراحت شدی؟؟؟؟؟ 

لنگ لنگون............میرم سمت جکوزی.......... 

چقدر دلم سیگار میخواست............ 

حالم خیلی بد بود............. 

چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

چون یه زنیکه بهم گفت که 40 ساله میزنم............. 

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

================================= 

دیگه دلم نمیخواد رو خوشایند اطرافیان زندگی کنم......... 

حتی این چند وقته ننوشتم تا خواننده های وبلاگم افسرده نشن......... 

دیگه برام مهم نیست 

مهم نیست......... 

هیچی مهم نیست.............. 

به جهنم.......... 

به جهنم.............. 

بدجور گلوم بغضش کهنه شده............ 

خستم............. 

شاید واقعا دارم پیری درونمو تو چهرم نشون میدم......... 

شادی دارم زیبایهامو از دست میدم............... 

خیلی خستم................. 

شاید 40 سال.............شایدم 50 ساله شدم