سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

لباشم غنچه.........

.........اوم.............. 

............آخ.............. 

...........وای................... 

......راست میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

.........جون من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

......................نهههههههههههههههههههههههههههه................... 

........ه ه ه ه .................... 

..........ذلیل شی............ 

..........حض کردم..............حقش بود (حذ ..حز ) 

برو .......جون........... 

............................. 

این مکالمه مزخرفی بود که امروز مجبور به شنیدنش بودم........تو اتوبوس 

دختری.......بزک دزکی.............مدیون جراحان پلاستیک............. 

که من هر لحظه دلم میخواست نوک بینیشو فشار بدم بلکه یکم خوشتراشش کنم.... 

بگذریم.................... 

حسابی تحریکان کرد دخترک................با این اوم گفتناش........... 

لباشم غنچه.........ووی........... 

حالمان به هم خورد از جنسمانننننننن 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد