سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

تردید............

تردید 

تردید 

دارم روحمو میخوره  

به خودم میگم هیچ اتفاقی نیافتاده  

بهش محل نمیدم 

ولی بازم نمیشه 

خیلی گیجم 

تلفن کرد و گفت که میاد منو ببینه  

ولی من امادگیشو ندارم 

حتی نتونستم بگم نه ........یا اره 

فقط 

میدونم گیجم 

حالم خوب نیست  

به خودم دروغ میگم که خوبم 

و هنوز تردید  

نظرات 4 + ارسال نظر
مهتاب یکشنبه 28 فروردین 1390 ساعت 09:29 ب.ظ http://moonlight-m.blogsky.com

قشنگ می نویسی ...نوشته هات آدمو به خوندن وادار می کنه...

آرمین یکشنبه 28 فروردین 1390 ساعت 10:18 ب.ظ http://nagoftehaa.mihanblog.com/

بخدا دوست دارم از اون نظرای روشنفکرانه بدم ولی چون نمیدونم درمورد کی داری صحبت میکنی نمیتونم دخالت کنم .
یه جمله خیلی ساده ست که خیلی زیاد تو فکرم میاد . تو خیلی ازفیلما ازش استفاده میشد ولی تو سریال لاست از همه بیشتر گفته میشد .

" کاری رو بکن که باید بکنی "

در ظاهر خیلی ساده ست ولی معانی زیادی درش نهفته ست

علی یکشنبه 28 فروردین 1390 ساعت 10:46 ب.ظ http://www.alieimany.blogfa.com

7.530864135709996.24957823481با سلام.اولا خسته نباشید میگم.مطالب جالبی دارین.بیشترشو خوندم.تبریک میگم.منهم یه وبلاگ درباره مهندسی برق قدرت دارم.یک ماه راش انداختم.بخاطر همین بازدیدش کمه.البته ناگفته نمونه مطالب کامل و جالبی داره.مخصوصا تو آرشیو و موضوعاتش.به درد همه می خوره مخصوصا مهندسین عزیز.من خودم لیسانس برق هستم و این ویلاگ رو جهت تبادل اطلاعات گذاشتم .تونستم تو یک ماه 100 پست خوب و مفید بزارم.اگه وقت کردین و ما رو قابل دونستین یه سری به ما بزنید.اگر هم امکانش هست منو در وبلاگتون لینک کنید تا دیگر عزیزان هم بتونن از مطالب من استفاده کنن.اسم مورد نظرتون هم در نظرات من قرار بدید تا شما رو لینک کنم.به همین راحتی میتونید توی وبلاگتون یه پنجره ای برای رفتن به دنیای برق برای مخاطباتون از هر قشری ایجاد کنید.ممنون میشم منو با اسم مهندسی برق قدرت لینک کنید.ممنون
www.alieimany.blogfa.com

سینا یکشنبه 28 فروردین 1390 ساعت 11:06 ب.ظ

کاش به تردیدت غلبه کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد