سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

دلم........آزادی میخواد......

سیگار.............. 

عجیب دلم سیگار میخواد........... 

تو حال و هوای وسوسه رفتن و خریدن یه بسته ماربرو.......صدای ویبر گوشیم روی میز ......منو از خودم کشید بیرون........... 

نیم نگاهی به شماره روی صفحه.......... 

نشناختم.............اشنا بود ولی یادم نمیومد شماره کیه......... 

نمیدونم چرا فکر کردم ممکنه عاطی باشه........... 

: بله......... 

ـ چه عجب برداشتی این گوشی لعنتی رو ............ 

اب داغ ریختن روی پوستم.......... 

میخواستم قطع کنم............. ولی دستام لرزید........ 

: کی برگشتی؟  

ـ ساعت 2 صبح.........تازه از خواب بیدار شدم......... 

: خوبه......پدر و مادر چطورن ؟ 

ـ خوبن.......تو چطوری؟ 

: خوبم.......میبینی که....... 

ـ از دوست پسرت چه خبر؟  

: خوبه..........سلام داره خدمتتون.......... 

ـ خوبه...برنامه این هفتت چیه؟ 

: پر.........چطور؟  

ـ پر........پر.........هیچی یه مهمونی بر و بچه ها گرفتن برام.......گفتم دعوتت کنم.......شنبه هم که تعطیل.....با دوست پسرت بیا.......نمون تو اون دخمه....می پوسی........اینجا دختر و پسرای با حال........همه چی عالیه........ 

: ممنون........ولی نمیتونم.........باید برم شیراز....... 

ـ هههههههههههههه..............هنوزم دروغ میگی تابلویی.........چیه؟ نمیخوای دوستتو بهم نشون بدی یا نداری.......؟؟؟؟؟؟؟ بی عرضه نبودی..........شایدم شدی........ 

: از دعوتت ممنون.........دارن صدام میکنن ........کاری نداری........ 

ـ گوشی رو قطع کنی میام اصفهان.......میدونی  که اهل عملم نه تهدید...... 

: چی میخوای؟   

ـ میدونی....... 

: کاری نداری......... 

ـ سارا....... 

: خوش بگذرون......بای.... 

.................................................................. 

به سیگار فکر میکنم................. 

به سیگار..................................... 

بلند میشم برم لباسامو بپوشم بزنم بیرون که لیلا جلوم سبز میشه  

: داری میری بیرون وایسا منم بیام......... 

ـ میخوام برم پیاده وری......... 

: بهتر....خیلی حوصلم سر رفته بود 

خدایا............چقدر دلم برای تنهایی تنگ شده............... 

برای روابط دزدکی و بوسه های اتشین............ 

برای ترسیدن و دل غشه.......برای هرزگی و  به ریش اخلاقیون خندیدن............ 

دلم برای زندگی تنگ شده................ 

رو میکنم به لیلا : لیلا........تا حالا دلت خواسته دوست پسر داشته باشی......؟  

با چشمای گشاد بر میگرده سمتم و میگه : سوالی میپرسیا..... 

: نه...........جون من.....تا حالا دلت کسی رو نخواسته؟  

یکم فکر میکنه.......... 

برق اشکهای سرکوب شده چشمای مشکیشو یه لحظه میبینم.......... 

یه بغض کهنه و .............. 

دلم برای تنهایی و باید نبایدهای دل خواهرم میسوزد........... 

 سرکوب های پی در پی او....... 

چرا یه دختر ایرانی نجبت رو با سرکوب کردن یکی میدونه؟؟؟؟؟؟؟؟ 

چرا باید از اینکه انتخاب کنه بترسه.......... 

چرا یه دختر ایرانی محکوم به صبر کردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

چرا نباید خودمون باشیم............. 

اگر انتخاب هرزگی.............. 

اگر داشتن روابط دوستانه با جنس مخالف گناه ............. 

اگر زندگی کردن و شاد بودن حرام........... 

من هرزم........... 

من گناهکارم.......... 

من حرامم................. 

میخوام خودم باشم.............سارای آزاد بدور از سرکوب و باید و نباید .......... 

حالم بهم خورد از این بهشت اجباری....... 

ازین اخلاق پوسیده......... 

دلم................آزادی میخواد............. 

آزادی............... 

میتونید بفهمید من چی میگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 13 + ارسال نظر
مهدی جمعه 16 اردیبهشت 1390 ساعت 12:17 ق.ظ http://spantman.blogsky.com

سلام من می فهمم چی می گی و امیدوارم بتونی مزه این آزادی و بچشی
خیلی لذت داره که آدم تابوهای زندگیش و بشکنه
موفق باشی

مهدی جمعه 16 اردیبهشت 1390 ساعت 12:17 ق.ظ http://spantman.blogsky.com

سلام من می فهمم چی می گی و امیدوارم بتونی مزه این آزادی و بچشی
خیلی لذت داره که آدم تابوهای زندگیش و بشکنه
موفق باشی

آرمین جمعه 16 اردیبهشت 1390 ساعت 01:11 ق.ظ http://nagoftehaa.mihanblog.com/

این حرف تو حرف خیلی از جوونای ایرانه . حرف منم هست . من همیشه گفتم به خانوم ها تو ایران خیلی ظلم میشه .
اونی که باید تشخیص بده ما خوبیم یا بد خداست . تمام دنیا هم یه حرف بزنن بازم دلیل نمیشه حرفشون درست باشه خدا جای حق نشسته طرف حسابتم اونه پس راحت باش . همین که باهاش صادق باشی کافیه . دیگه به هیچکس هیچ ربطی نداره . راحت راحت باش

حمید جمعه 16 اردیبهشت 1390 ساعت 01:16 ق.ظ http://hamidahmadi.blogsky.com

این جملت خیلی به دلم چسبید
" حالم بهم خورد از این بهشت اجباری "

آرزو جمعه 16 اردیبهشت 1390 ساعت 10:14 ق.ظ

هوووم فک کنم ...

سینا جمعه 16 اردیبهشت 1390 ساعت 12:29 ب.ظ

یاد ترانه گوگوش افتادم
؛حالم بهم میخوره از فرشته های الکی؛

رهگذر جمعه 16 اردیبهشت 1390 ساعت 07:47 ب.ظ http://e-ghalam.persianblog.ir

میخوای اونقدر بخوری تا چی؟

اتفاقا الان دارم شراب میخورم به سلامتی تو
بوسه و عشقبازی دزدکی رو خوب اومدی..........خیلی لذت بخشه

OMID دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 04:45 ب.ظ

حرفات نسبتا زیباس اما نشانه از بی تجربه گی و بی علمی محضه... زیر خروار ها گنگی گم شدی!!!!
اسلام مقام زن رو خیلی بالا میدونه! حتی بیشتراز کسایی ک زنا رو با هرزگی ازاد و با ارزش میبینن!
عمل نکردن و پشت دین قایم شدن این جماعت نشانه از بدی اسلام نیس!
وقتی میگه شراب نخور میگه دوس نشو میگه...
یعنی یه هدفی یه ارزشی پشت حرفاش هست که میخواد و بهش برسی!
تا حالا لای قرانو باز کردی... ن راس میگی قران واسه عقب مونده ها و عصر حجریاس ن ما!!!! هه...
میدونی... ما حتی خودمونم نمیدونیم دنبال چی هستیم و چی میخوایم

مبینااحمدی دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 08:04 ب.ظ

man hich vaght azadi nadashtam kheyli dos daram ehsasesh konam

هانیه پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 12:01 ق.ظ http://architect-design

وایییییییییی ... نگو ... من از پسر بیزارم ... ام آزادی میخوام .... تنهایی میخام ...

اما هیچ وقت .... ای خدا .... چرا ...؟؟؟؟؟

فاطمه یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 01:48 ب.ظ

منم آزادی میخام یه سکوت یه جایی که چشمت به خونوادت نخوره یه جایی که فقط خودت باشیو خودت...هیچکس نباشه که تو کارات دخالت کنه سرکوفت نشنوی یه تنهایی آروم و با آرامش

دقیقا.......منم همینطور.......

ناروتو جمعه 21 اسفند 1394 ساعت 04:54 ب.ظ

حتما همینروزا فرار میکنم وهمه رو پشت سرم جا میزارم و ازاد میشم از همه کس وهمه چیز...

نسترن یکشنبه 12 فروردین 1397 ساعت 02:01 ب.ظ

دقیقا درست میگی عزیزم......هممون خسته ایم از این حجاب اجباری.دیگه نمیخام این زندگی رو....خیلی بیشعورن این سران مملکت.منم چند روز دیگه میرم میدون امام روسری مو رو چوب میذارم و میرم زندان.زندان رو بیشتر از این زندگی ترجیح میدم به خدااااااا.خدایا به داد ما جوونا برس.خیلی آشغالن رهیر و بقیه.خارج رو ببین چقدر آزادن.خوش به حاشون.حسودیم میشه بهشون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد