سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

خودت.................

نمینویسی...... 

از چیزی که باید بیانش کنی .دور میشی........ 

میخوای شاد باشی.......... 

و تظاهر میکنی به شادی 

اینقدر اطرافیانت دردمند و مشکل دار شدن که خودت شاهشونی............پس شرمسار..............نمینویسی....... 

============================== 

یکی از دوستانم که همیشه فکر میکردم دختر شاد و شنگولی.........دیروز اعتراف کرد که ازدواج نا موفقی تو پرونده زندگیش هست...........و لب مرز زندگی.......افسردگی شدید................یک ساعت باهاش حرف زدم و ارومش کردم..... 

=========================== 

دوستی دیگر هم از برادرش و خیانت زن برادرش گفت.....و زندگی از هم پاشیدشون.......... 

بدتر این میون پسر کوچولوشونه که میون این خونه اون خونه اویزون...... 

حالو باقی ماجرا رو داشته باشین.مادر پسرو هی بهش میگه زودتر زن بگیره و پسرشو ببره ........بندازه زیر دست زن بابا........چون خانوم حوصله نگهداری از نوشونو نداره........... 

================================= 

اینقدر بدبختی و مشکلات دوستانم فراوون.............من توشون خوشبختم........... 

بدجور دلوم هوای سیگار و آزادیو کرده......... 

احمقانه روی سی و سه پل میایستم و تصور میکنم رود پر آب.......... 

فقط تصور میکنم ..................که دارم روی پل میرقصم.......................... 

موهامو میدم دست باد و تصور میکنم.................. 

آزادیو.................... 

تازگی ها دارم معنی آزادیو عمیق تر درک کردم.................. 

اینکه بتونی خودت باشی............... 

این یعنی آزادی.................. 

خودت کی هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

خودت.....................

نظرات 3 + ارسال نظر
افسانه شنبه 18 آبان 1392 ساعت 09:46 ب.ظ http://gtale.blogsky.com/

اگــر روزی دلــت لبریز غم بود گذارت بر مــزار کـــهنه ام بود بگــو این بی نصیــب خفــته در خــاک یه روزی عاشــق و دیوانــه ام بــــود

رکسانا یکشنبه 19 آبان 1392 ساعت 11:12 ق.ظ

تظاهر نکن به شاد بودن . شاد باش . کارهایی را انجام بده که ازشون لذت میبری . هر کاری که تو را شاد کنه به خود واقعیت نزدیکترت میکنه .
به مثبتهای زندگیت فکر کن . به سلامتیت ، به بودن خواهرها کنارت و دوستانی که دوستت دارند . باور کن تو خوشبختی
مرسی از تبریکت . همیشه دوست خوبم بودی ، هستی ، خواهی بود !

محسن سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 09:51 ب.ظ http://after23.blogsky.com

نه خیلی امیدوارانه بود رفیق. خییییلی.
چه خوبه که روز سی و سه پل می ایستی و فک میکنی پر آبه. خیییلیا اگه آبم داشته باشه میگن بی آبه.
سیگار رو حتمن در کنارت داشته باش. بهترین چیز برای پر کردن یک وختاییه که هیچی پرش نمیکنه.
اینو حتا اونایی که شعار مضراتش رو میدن ولی خودشونم میکشن میدونن.

سلام رفیق
آی گفتی.........یه نخ سیگار.........یه وقتایی خود بهشت........شاد باشی رفیق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد