سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

دست نوشته های قدیمی..............

به یارو میگن : بیچاره .......... 

میگه: کو چاره؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

============================ 

دلم با چنته هم باز نمیشه....... 

گرفته.........حسابی..........تنگ........ 

================================= 

چقدر الکی دلم خوشه........ 

دلم خوشه که..............هنوز مهمم......... 

نیستم......... 

تکراری شدم 

مثل نوشتهام......... 

=========================== 

خیلی حرفاست که نمیشه رک و پوستکنده بیان کرد 

به قولی............ 

نگفتنش بهتر  

================================ 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد