سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

چه کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دلمان حسابی گشاد شده....... 

نمیدانیم چمان شده....... 

همیشه میتنگید................ 

امروز دلمان از تنمان سر میخورد ........... 

بی حیا این دل......... 

امروز  برای این بدن گشاد شده............. 

نمیدونم کجا باخته این قدر زاره .......... 

=============================== 

اصفهان شهر خوبیه....... 

خوشگل 

اروم 

متمدن 

تمیز 

ولی به همون اندازه ادم فضول توش فراوون.......... 

کلا اصفهانی جماعت ...........یکی دو کاری نکنه روزش شب نمیشه 

اولیش تجسس در زندگی دوستان....... 

دومیش چونه زدن موقع خرید............  

اوفففففففففففففففففففففف..................... 

ولی در کل شهر با حالیه.............. 

================================== 

به گمونم این روزا داستانم نمیاد.......... 

هی ذهنم مینویسه......... 

دستم نمینویسه.......... 

خودم نمیدونم چه کنم 

چه کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 4 + ارسال نظر
سینا شنبه 17 اردیبهشت 1390 ساعت 11:28 ب.ظ

دلو دریاب

آرمین یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 ساعت 01:32 ق.ظ http://nagoftehaa.mihanblog.com/

خصوصیات اصفهانیا بیش از حد به قزوینیا نزدیکه . خود قزوینیا هم میگن فقط اسم اصفهانیا بد در رفته تو خیلی از موارد ما بدتر از اوناییم. ولی کلا واسه تو که شیرازی هستی زندگی تو اصفهان یکم سخته . فرهنگاتون باهم فرق میکنه .
امسال عید اومده بودم اصفهان یه چیز خیلی خیلی عجیب دیدم / یارو اومد از سوپرمارکت خرید کرد مغازه داره 10 تومنی بقیه شم داد .بالا شهرم بود
تازه تو قزوینش 50تومنی از چرخه خارج شده ینی یا نمیدن یا شکلاتی چیزی جاش میدن . اصلا پول خورد زیر 50تومن گیر نمیاد

محسن یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 ساعت 10:59 ب.ظ

خب اگه آدم همیشه داستانش بیاد که دو روزه همه جا میشه کتابخونه.

الی دوشنبه 19 اردیبهشت 1390 ساعت 01:57 ب.ظ

در مورد تجسس اصفهانیا 1000% موافقم....
جالب قضیه میدونی چیه؟؟؟؟
اینکه اگه تو توی زندگی اونا تجسس نکنی بهشون بر میخوره و میگن: مگه من برات مهم نبودم که فلان سئوال رو نپرسیدی ؟
حالا تو هی بگو بابا این خصوصی بود به من ربطی نداشت....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد