سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

برام بنویسید.........

ترس نمیزاره 

ترس نمیزاره 

وگرنه دنیایی را آباد میکردم........ 

================================= 

اگر بهت بگن دنیا تا یک سال آینده تموم میشه........ 

 

و شما بدونید دروغ نیست و واقعا یک سال فرصت زندگی دارید  

چه میکنید؟ 

چکارهایی هست که باید انجام بدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

برام بنویسید 

نظرات 8 + ارسال نظر
سینا دوشنبه 19 اردیبهشت 1390 ساعت 11:58 ب.ظ

اولین کار اینه که ترسمو بذارم کنار و دل به دریا بزنم

آرمین سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390 ساعت 12:34 ق.ظ http://nagoftehaa.mihanblog.com/

من همین الانشم فکر میکنم یه سال بیشتر زنده نیستم . تو زندگیم هیچوقت برنامه ریزی های طولانی مدت نمیکنم . نه که آدم بیخیالی باشما ولی همیشه سعی میکنم به وظیفه ام عمل کنم و بتهرین کارو در زمان حال انجام بدم . یه اتفاق باعث شد این تصمیمو بگیرم /یه دوستی داشتم هم سن خودم بود بیش از حد پسر خوبی بود تو دانشگاه شاگرد اول... تو کار بهترین...همه دوسش داشتن چون خوش اخلاق و مهربون بود خیلیم واسه زندگیش برنامه ریزی میکرد چون دقیق بود ... یه روز که پیاده بود با یه ماشین تصادف کرد و جا به جا تموم کرد. همیشه فکر میکردم فقط جوونای نااهل میمیرن ولی چون این آدما از نزدیک میشناختم مطمئن شدم که هر لحظه امکان مرگ یه آدم هست . واسه همین از اون به بعد طوره دیگه به دنیا نگاه میکنم.
یه استاد داشتیم میگفت هیچوقت به آینده فکر نکنید ...اگه حالتون خوب باشه آینده تونم خوبه .فقط سعی کنید زمان حالتونو رو به راه کنید.
اتفاقا هروقت میخوام وضعیت روحیم خوب بشه تصور میکنم که چند روز دیگه قراره بمیرم. انقدر حال میده . احساس سبکی بهم دست میده .احساس رهایی...

هیس سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1390 ساعت 06:31 ب.ظ http://l-liss.blogsky.com

دوس دارم یه دوچرخه بخرم و چند تا بوم بذارم زیر بغلم و برم یه جای آروم و قشنگ
برای همه آدمایی که دوس دارم و دوس ندارم یه عالمه بنویسم تا بفهمن چرا


سلام

مهسا پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1390 ساعت 01:25 ق.ظ http://deleasemooni.blogsky.com

کارای زیادی هست...من همه کارایی که تا حالا ازش میترسیدم یا میترسیدم اگه انجامشون بدم آیندمو خراب میکنه انجام میدم..چون میدونم دیگه آینده ای وجود نداره
به منم سر بزن...نظراتم بگو...خوشحال میشم

سانی سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1390 ساعت 12:30 ق.ظ http://www.sani68.blogsky.com

سلام
اگه بخواد دنیا تموم شه میرم با کسی که دوسش دارم تا لحظات آخرمو با اون بگذرونم
به منم سر بزن خوشحال میشم و بگو با چه اسمی لینکت کنم

فاطیما شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 12:48 ق.ظ http://fatimapic64.blogsky.com/

دوست دارم 6ماهشو برم یه جای دور
تنهای تنها با خدا خلوت کنم

6ماه دومشو بیام با خونواده م باشم و بهشون محبت کنم

خائن چهارشنبه 4 خرداد 1390 ساعت 10:38 ق.ظ

خاطرتون جمع، این دنیا تموم نمیشه حتی خدا هم از بیکاری میترسه
و ماهم همیشه باید در آرزوی آزادی و شادی و راحتی باشیم تا بمیریم و بپوسیم

روح اله سه‌شنبه 22 مرداد 1392 ساعت 02:33 ب.ظ

دوستدارم عاشق بشم همین.یکسال خیلیم زیاده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد