سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

دلتنگیهای عجیب.......


خوب کتابم تمام شد.............مونده چاپش............که صد البته به شدت وسواسی شدم.......

و نمیدونم ایا موفق خواهد بود یا خیر........

فعلا صبر میکنیم............

ولی نرم افزارم هنوز کلی کار داره...........

این روزها در حد خودکشی نخوابیدم و کار کردم

فقط برای اینکه فکر نکنم.............

ولی بهتر که نشده.......بدتر هم شده

============================================

گاهی اوقات دلم برای مرگ تنگ میشه..............


نظرات 3 + ارسال نظر
نامهربان سه‌شنبه 20 خرداد 1393 ساعت 09:27 ب.ظ http://ramk.blogfa.com

هی
رفیق ینی دیگه به این حد از عرفان رسیدی
که کتاب می دی بیرون؟
ای ول دمت گرم
موفق باشی

نامهربان چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 09:24 ب.ظ

هی رفیق
من همیشه میام
چاپش کن یه جلد بفرست ببینیم
چی نوشتی دمت گرم
منم این روزا کارم شده چایی خوردن . . .

چشم حتما

محسن شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 02:42 ب.ظ http://after23.blogsky.com/

چرا گمت کردم؟ اونقدر بهت سر نزدم که حتا نفهمیدم داری کتاب می نویسی. واقعن داری کتاب می نویسی. زود بگو. آره. امیدوارم جوابت مثبت باشه. اونوقت من می تونم به این که یه رفیق نویسنده دارم از خوشحالی بال در بیارم. به ویژه اگه یکیشو امضام بکنی برام بفرستی.
پسر چه شود؟

سلام رفیق
عجب رفیقی دارم من.......چطوری گمم کردی؟ خیلی وقته مینویسم....خیلی وقته منو میخونی.........اره کتابم تموم شده....مونده چاپش...........که احتمالا دو برابر وقته نوشتنش وقت میبره واسه چاپش.........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد