سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

کی میخواین ادم شید؟؟؟؟؟؟؟

امان.....امان 

اقایون با شما هستم که هی به خانوماتون گیر میدین ..........روح رفتگان دوست دختراتونو میارید جلو چشمشون.......... 

اینو بخونید یکم یاد بگیرید................ 

ما خانمها ۴ تا دوره داریم در ماه.........  

۲۸ روز ماه برای من یعنی طی کردن ۴ تا دوره...... 

دوره اول که همراه درد و بی حالی و کلی در به دری........خودتون خوب میدونید  

دوره دوم یکم تجدید قواست.....یکم اوضای هورمونی رو به خوبی میزاره ولی در خانمهای مختلف فرق میکنه.....مثلا خود من حالم خوبه.......ولی بی حوصلم یکم........ 

دوره سوم برای من اوج خوشی و تندرستی..........کلا زندگیم این هفتس......... 

ولی وای به هفته ۴...........میشم  یه ادم خشن به تمام معنی........اخلاق تلخ و رفتار پرخاشگر........... 

باز دارم میگم ما خانمها ممکنه با هم رفتارامون فرق کنه ولی شما مردا بدونید ما در ماه ۴ بار رفتار عوض میکنیم حدا اقل 

پس لطف کنید مارو با حواس خودتون رصد نکنید..........چون نمیتونید درکمون کنید....... 

مثلا..........یه خانوم میگه بهت  خوبم....بدون که خوبم....... 

وقتی میگه عالیم......بدون که روز شانس برای تو.......... 

وقتی میگه بی حوصلم.....بدون دورو برم نیایی بهتر....... 

وقتی میگه خستم: بدون شوخی نمیکنه و اصلا نمیخواد کسی مزاحمش شه..... 

اگه گفت عصبانیم........دنیا رو میخوام خراب کنم....فرار نکن......لطفا نارش بمون تاییدش کن و بگ خراب شه دنیا.......لطفا نصیحتش نکن......بر خلاف میلشم حرف نزن مگر بخوای از عمد دوست دخترت بره یه یه هفته ای تو کیش گم شه......... 

هیچ چیز بدتر از این نیست که به دوست دخترت بگی........عزیزم قدر این لحظاتو بدون که دیگه تکرار نمیشه.....اونم زمانی که اون داره از زمین و زمان میناله و به همه بد و بیراه میگه 

راه حل اینه.......... 

بهش بگو..فدات شم.........دنیا همش بیهودس.......همه کثیفن........همه عوضین.......اصلا بیا با هم بمیریم......... 

میبینی که چه اروم میشه و میاد سمتت و میگه : حالا دنیا هم اینقدرا هم بدک نیست.......بیا برقصیم.......... 

اخه کی شما مردا میخواین ما رو بفهمین....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

یکم ادم بشید.............تا ما هم حوا .................. 

کوفتتون شه این همه درک و شعور ما خانمها................. 

نظرات 7 + ارسال نظر
خی دو یکشنبه 25 اردیبهشت 1390 ساعت 12:20 ق.ظ

حالا شما بفرمایین ما کی مزاحم بشیم

آرمین یکشنبه 25 اردیبهشت 1390 ساعت 10:33 ق.ظ http://nagoftehaa.mihanblog.com/

اینکه مردا احمقن درش شکی نیست منم تصدیق میکنم. ینی میدونی چیه ؟ خانوما به یه چیزایی فکر میکنن که هیچوقت آقایون به اونا فکر نمیکنن و برعکس آقایون به چیزایی فکر میکنن که خانوم ها هیچوقت به اونا فکر نمیکنن واین باعث میشه دو طرف برای هم احمق جلوه کنن.
من همیشه عقیده داشتم که زن و مرد برای هم ساخته نشدن . اونایی که متاهلن میفهمن من چی میگم . از لحظه ای که ازدواج میکنی یا باید دعوا کنی یا گذشت کنی . ینی همش باید به مصلحت زندگی مشترک گذشت کنی . من زندگی خیلیارو با ذره بین نگاه کردم خوشبخت ترین هاشونم که دیدم بیشتر مصمم شدم که زن و مرد برای هم ساخته نشدن . جز 2 یا 3 تا نیاز که زن و مرد به هم دارن دیگه هیچ وجه مشترکی باهم ندارن ینی اگه اون نیازها نبود عمرا طرف هم میومدن.
در رابطه با دوره های ماهانه خیلی از آقایون اصلا اطلاعاتی دقیقی ازش ندارن ینی اصلا نمیدونن این قضیه چقدر روی اعصاب خانوم ها تاثیر داره .درس تنظیم خانواده رو برای همین گذاشتن ولی خیلی از اساتید از این مبحث سریع رد میشن. پیش خودشون میگن برای خانوم هاست چه ربطی به آقایون داره . رادیو تلوزیونم که قربونش برم دوتا کار بلدن یک اینکه بانک تبلیغ کنن و دو اینکه خواهر مادر امریکا و اسرائیلو بیارن جلو چشششن غیر از این کار دیگه ای بلد نیستن. آقایونم که اصلا به این قضیه فکر نمیکنن تا بخوان برن درموردش تحقیق کنن .
حرف زیاد دارم .وای میستم اگه جواب دادی ادامه میدم

سلام رفیق
جواب میدم........ولی خیلی سخت........
قبول دارم.........همه حرفاتو قبول دارم..........
چی باید بگم؟؟؟؟؟؟؟
دلم بحث کردن میخواد..

سرباز دوشنبه 26 اردیبهشت 1390 ساعت 09:21 ب.ظ http://lifeworm.blogfa.com

خودمونیم ها. با این اوصاف که تو میگی‌ در یک رابطه می‌شه از ۲۵% لذت برد... خداییش اگر تو جای یه مرد بودی، به یه چنین رابطه‌ای تن میدادی؟ فک کنم داری یه کم زیادی برای خودت مارجین میگیری

محسن سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1390 ساعت 12:22 ب.ظ

آقایونم فقط توی هفته سومی که ازش نوشتی دوست دختراشونو دوست دارن. یعنی دوس دختراشونم توی اون هفته میرن پیششون.

فاطیما شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 12:46 ق.ظ http://fatimapic64.blogsky.com/

الحق که قشنگ نوشتی
واقعا جمله آخرت به دلم نشست
کوفتشون شه

mohammad سه‌شنبه 3 خرداد 1390 ساعت 01:42 ب.ظ

سلام امیدورام حالتون خوب باشه
با تشکر از مطالبتون
قسمت های از مطالبتون جدید و با واقعیت های روزمره مرتبط بود و احساسات شخصی هم در کنارش بود و گاهی قضاوت شخصی هم دخیل بود. پیشنهادم این است اگه موضوعاتی که نگرانی واقعی ناشی بشه و چیز جدید داشته باشه را با ادبیات مودبانه و ریزبینانه بیان شود تاثیرش بهتر است نوع بیان و نوشتن کم تاثیر ندارد هر چند هم درست باشه، اون موقع کار شما مفید است.
شما از آقایان خواستید که خانوم ها را درک کنند( و یا با لحن شدید تا که میخوای آدم شید) مگر آدم بودند به چیه؟(در صورت قبول کردن یاداشت شما (که من هم تا حدودی قبول دارم) در واقع یک جنبه از آقایان نیاز به یادگیری و در ک کردن طرف مقابل دارد نه تمام جنبه و نهایت آدم شدن آنها )؟ آیا همۀ مردان این جوری یا تعداد کم یا زیاد(بهتر بود بگی تعداد کمی از آقایان یا اکثریت)؟ و آیا از کجا مطئمنید خانوم ها توسط آقایان درک نشدند؟ و اگر طوری دیگر به قضیه بنگریم آیا خانوم ها آقایان را درک کردند که با بی توجهی آقایان روبرو شدند کجا این کار ثبت شد؟ یا بر اساس نظر شخصی شما بوده یا افراد که در مجاورت شما زندگی می کنند دست به تعمییم می زنید. و در آخر نظر شخصی خود را مطرح می کنم ، اگر زنی یا مردی با هم شروع به زندگی می کنند و نمی توانند نکات کلیدی زندگی را برای هم حداقل مطرح کنند و انتظاراتی که در رابطه زناشویی تقریبا داشته باشند بیان کنند. اینجا مقصر کیست؟ شروع بد= ادامه بد، شروع خوب و عاقلانه= ادامه خوب و ایجاد تعادل. و اگر مردی ترک زندگی مشترک کند حتما طرف مقابل قابلیت یا توانایی نگه داشتن همسرش را نداشته از هر جنبه شما حساب کنید و دقیقا بر عکس این قضیه هم صدق می کند پس باید قبول کرد چیزی مطلق وجود ندارد و هر کسی در هر نوع رابطه به اندازه خود کوتاهی می کنند و ایراد را گردن دیگر گذاشتن چیزی درست نمی کند و باز همان داستان همیشگی...
باز تشکر از شهامت و جرئت شما مسایلی را که تابو هستند در جامعه مطرح می کنید.

یکی از آقایون چهارشنبه 4 خرداد 1390 ساعت 01:40 ب.ظ

فکر کنم تو هفته چهارمت اینارو نوشتی
میبینی که خیلی راحت میشه شما رو درک کرد اما حیف که اینقدر خوش اخلاقید تا درکتون میکنیم کوفتمون میشه
در ضمن اگر به قول خودتون شما از چهار هفته سه هفته افتضاح دارید و فقط هفته سوم روبراه هستید (تازه اگه سر درد نداشته باشید ) یعنی سه چهارم اوقات زندگی رو به کام آقایون تلخ میکنید و این مردها اینقدر احمق هستند که با وجود این موضوع بازهم دلداده خانم ها بشن ،! پس چطور انتظار داری که این موجودات احمق ، شما رو درک کنن ؟
همین قدر که آقایون حاضرن در کنار موجودی که به اعتراف خودت 75% مواقع اوضاع نابسامانی داره بمونن آخر آدمیته
راجع به حوا شدن شما، باور کن اگه ما آدم بشیم شما بازهم غرغر میکنید که چرا من باید حوا باشم ؟ چرا جز آدم نباید حق انتخاب دیگه ای داشته باشم ؟ چرا نمیتونم جشن عروسی داشته باشم که حداقل 10000 از فک و فامیلمون باشن ؟ چرا ما نمیریم مهمونی ؟ چرا شام نمیریم بیرون ؟ چرا خدمتکار ندارم که خونمونو تمیز کنه ؟ چرا سوتینم باید برگ درخت مو باشه ؟ و هزاران چرای دیگه
پس نتیجه اینکه همونطور که گفتم هفته چهارمته و دو هفته دیگه از تاریخ این نوشتت تازه میشه باهات حرف زد .

سلام رفیق
حرف حساب جواب نداره
کلی خندیدم.......راست میگیها...........منم خیلی غر غر میکنم
انگار درسته.......وای بیچاره اطرافیانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد