سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

یه زن........

حالم خوب نیست......امشب واقعا حالم خوب نیست......... 

بی هیچ دلیلی دلم گریه و داد و بی داد میخواد............ 

دلم میخوا یه سرویس چینی خورد کنم........ 

دلم میخواد داد بزنم......شایدم جیغ 

امشب بی هیچ دلیلی............ 

میفهمی............بدون دلیل 

دلم میخواد فرار کنم 

نه کسی تلفن کرده 

نه کسی احوالم پرسیده 

نه کسی بهم ابراز عشق کرده 

نه کسی دلش خواسته کنارش باشم.......... 

امروز 

بی دلیل 

من.............فقط دلم میخواد یه زن باشم......... 

یه زن........ 

نظرات 8 + ارسال نظر
رضا یکشنبه 25 اردیبهشت 1390 ساعت 11:27 ب.ظ http://hamrahi.blogsky.com

سلام و درود
سر بزن خواستی بگو تبادل لینک کنیم.

آرمین دوشنبه 26 اردیبهشت 1390 ساعت 10:34 ق.ظ http://nagoftehaa.mihanblog.com/

واسه همین اون موقع ازت پرسیدم تنهایی . سعی کن از تنهایی لذت ببری . خودش یه جور نعمته

ای کاش تنها بودم و میتونستم از تنهاییم لذت ببرم.......ای کاش

حمید دوشنبه 26 اردیبهشت 1390 ساعت 10:31 ب.ظ http://jarrah.tk

این نیز بگذرد

مهسا سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1390 ساعت 12:26 ق.ظ http://deleasemooni.blogsky.com


به منم سر بزن...نظراتم بگو...خشوحال میشم

محسن سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1390 ساعت 12:19 ب.ظ

توی این وختا آقایونی که توی پست قبل ازشون نوشتی، میخوان که تو هر کاری که دلت میخواد بکنی مگر این که سرویس چینی رو خورد کنی.

آرمین سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1390 ساعت 11:21 ب.ظ

سلام . من امروز فیس بوک دوستمو راه انداختم. مرگش موزیلا بود . با اکسپرولر رفتم عینه آدم ثبت نام کرد . سارا از ما شماره تلفن نخواست . فقط حتما با اکسپرولر برو توش

الی یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 01:49 ب.ظ

زن بودن کار سختیه ها!!!!
اما صادقانه حس خوبیه...
روزت مبارک

یکی از آقایون چهارشنبه 4 خرداد 1390 ساعت 01:46 ب.ظ

سلام
روزت مبارک
"فدات شم.........دنیا همش بیهودس.......همه کثیفن........همه عوضین.......اصلا بیا با هم بمیریم......... "

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد