سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

رفتن......

دیوار......پنجره...در......

مونیتور و یک فنجان قهوه تلخ.........

سیگار خاموش کنار توده ای از کاغذهای کاهی.........

عکسهای یادگاری روی دیوار........

گذشته .حال و اینده........

خستگی های چند ساله

به رفتن فکر میکنم

به فرار..........

به دور شدن

به زندگی جدید

به شادی.........

......................................

موسیقی بی کلام.........تلاشی بی ثمر......

خنده های ریاکارانه.......

تظاهر به داشتن دلی خوش........

یک شکلات از بهر افسردگی های گاه و بیگاه

صدای گربه گرسنه در خیابان................

باید رفت

نظرات 3 + ارسال نظر
خسرو چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 09:53 ب.ظ http://khane8tom.blogsky.com

. درود . . . اتاق مرا . . شاعرانه تصویر کرده ای . . .شاید اتاق خودت را !!! .
. و البته با تعمیم تفکری شاعرانه بازی کلمات را پیش بردی . . عالی بود .
. خب من اینجا کمی تا قسمتی خواندم . . و خواندم . . باور دارم می توانیم
. راه زیبای صداقت و صمیمیت دوستی را آغاز کنیم . . اگر تو بخواهی .
. و من میمانم . . منتظر . .

sahar پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 01:21 ق.ظ http://site02.biz.st/

وب خیلی خوبی دارین هم وبتون هم قالبتون خییییلی قشنگه
خععععلی خعععععلی خوشحال میشم به من سر بزنین
98561

پویان یکشنبه 23 اسفند 1394 ساعت 01:14 ب.ظ http://wiseministrator.blogspot.de/

روزمرگی هست ولی روزمرگی قشنگ و متنوعیه

اوهوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد