سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

شناخت مرد........

دیشب با یک رفیق کلی صحبت کردم.....

نکات خیلی جالبی از طبیعت مردانه برام گفت....

اینکه نباید به یک مرد گیر داد

نباید بهش فشار اورد

و اینکه وقتی یک مرد دور و جفتش در درسترسش نیست......بدترین کار اینه که هی بهش فشار اورد

خلاصه کلی منو آگاه کرد و کلی اروم........

بارها به اینکه وارد یک رابطه شدن چقدر میتونه سخت باشه اعتراف کردم

ولی این دیگه از هر چیزی سخت تر......

اینکه بخواهی کسیو که خیلی دوست داری......

و اون خیلی تو رو دوست داره.......

رها کنی.......

و سعی کنی از دور فقط احساستو برای خودت حفظ کنی......

چن بیانش فقط نوعی چکش روی سر یار.......

درک کردن دنیای مردانه خیلی سخته

و اینکه ادم بدونه کجا باید چیکار کنه سخت تر.......

رفیقم از من خواست خانم باشم.......

و خانمانه مدیریت کنم رابطه رو ..........

به جای اینکه بشینم زانوی غم بغل بگیرم و حسرت بخورم و گند بزنم به کل رابطه

از نظر اون این رابطه ایده ال.........

و فقط مشکلش دوری

و من باید صبورانه و نجیبانه و خانمانه تحملش کنم.........

وای که چقدر شناخت یک مرد سخته..........

نظرات 3 + ارسال نظر
S...H...R شنبه 15 اسفند 1394 ساعت 03:33 ب.ظ http://maloosak.69.mu

ممنون از سایت خوبتون و آفرین به حوصلتون که کامنت مارو میخونید. میشه خواهش کنم به سایت ما هم سر بزنید واقعا دمتون گرررررم مرسیییییییی
8916

غریب آشنا یکشنبه 16 اسفند 1394 ساعت 01:11 ق.ظ

البته شناختن زن هم پیچیدگی های خودش رو داره.مخصوصا بعضی از خانوم ها که قهر می کنند و دیگه به سختی میشه دلشون رو بدست آورد.
امیدوارم از اون حال یخ زده فاصله گرفته باشی بانوی مشرقی

اره.خوبم رفیق.....ممنون

فاطی جمعه 1 مرداد 1395 ساعت 09:17 ب.ظ

ثابت کردنِ لیاقت سخته، توضیحِ از نوی خودت به دیگری سخته... اما همینه که باعث میشه خودتو بشناسی و بدونی واقعاً و نه توی خیالت "کی" هستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد