سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

پیش نوک

پیش نوک....یا افراد نخود چی ...
بیزاری خودمو از ادمهای سطحی و بیسوادی که نخود هر آشی میشن و میخوان تو هر شاخه ای اظهار فضل کنن چطور باید بیان کنم؟؟؟؟؟؟
خانم ایکس که رشته پایشون اصلا ربطی به گیاهان نداره...و تقریبا هیچی از گیاهان نمیدونند....با خوندن 4 تا مطلب دسته سوم و چهارم تلگرامی و 4 تا سایت نمیدونم دکتر چی چی زاده که فقط ملتو به نام طبابت سنتی داره سرکیسه میکنه...امده تو گروهی که فقط و فقط برای تبلیغ انواع روغنهای ماساژ و لوازم ارایشی گیاهی هست ، نسخه واسه درد سیاتیک ملت می پیچه ......ازشون میپرسم عزیزم منبع مطالبتون چیه؟ شما از کی تا حالا تو حیطه گیاهان دارویی فعالیت میکنید؟..میگه جونم من این مطالبو از کانال سلامت گرفتم و نمیدونم دکتر چی چی زاده....
من کم پیش میاد عصبانی بشم...ولی الان خونم تو صورتمه....اخه دخترک ابله...نادان..نفهم...من چی بهت بگم؟ ملت میان میخونن میرن همون فرمول ترکیبیو به کار میبندن....میزنن کبد و کلیشونو ناقص میکنن...که تو فلان چیزو فوروارد کردی؟؟؟؟؟
چرا؟ چرا اینقدر سطحی و بی مطالعه یک چیزیو پخش میکنیم؟؟؟؟
طب سنتی خیلی کارش درسته.ولی یک مشت ابله افتادن تو نت و سایت.فقط و فقط هدفشون سرکیسه کردن....هی این گیاهو معرفی میکنند...هی اون گیاهو...مشاوره میدهند خدا تومان....
ملت مستاصل درمونده و رانده شده از طب نوین...ساده میان حرفاشونو گوش میدن.....
چرا؟؟؟؟ چرا باید هر کسی به خودش اجازه بده وارد کاری بشه که اصلا درسشو نخونده؟
گیاهان دارویی خیلی گستردن...اگر اشتباه مصرف بشن ..طرفو بیچاره میکنه....
اگر زیاد مصرف بشن......سم میشه تو بدن......
طرف 40 سال داره عطاری میکنه...هنوز میخواد داروی ترکیبی بده کلی سلام و صلوات و دعا .....بعد تجویز میکنه....
خانم 3 ماه نیست امده تو این صنف..واسه من فرمول ترکیبی 4 گیاهه میده اونم برای 4 ماه....
آخه روانی..دیوانه...نکن...نکن از این کارا.....میزنی ملتو میکشی....
کل دوره استفاده یک گیاه دارویی 15 روز الی 21 روزه....بیشتر از این خطرناک..40 روز؟؟
یعنی اینقدر عصبانیم نمیدونم چی بگم.......هر روز شاهد بلاهت ملتم تو این سیستم....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد