سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سرنوشت

سرنوشت
ایا به سرنوشت معتقد هستید؟؟ از بچگی هی میگفتن فلانی سرنوشتش اینه....دیگه کاریش نمیشه کرد.بزرگترا هی برای هر اتفاقی دلیل های غیر علمی میاوردن..بهش اب و برگ میدادن...بزرگ شدم دیدم خودم بخشی ازون افکار شدم...منم دارم میگم خوب حکمت..قسمت...
ولی این روزا.....اینقدر اتفاقات عجیب و غریب تو زندگیم افتاده..به این باور رسیدم که سرنوشت و حکمتی در کار نیست.....همه اتفاقات نتیجه تصمیم و انتخاب ادمهاست.....
و ادمها برای اینکه خودشونو اروم کنن...کاراشونو توجیه کنن...هی میگن سرنوشت...قسمت....حکمت....
رسما با این حرفا خودمونو از پیشرفت و رسیدن به هدف باز میداریم....و رسما جسارت و شجاعت رو میکشیم....برای بدست اوردن خواسته هامون نمیجنگیم ......وقتی میدونیم سرنوشت حکم میکنه که این برای ما نیست.....
یک مثال ساده میارم....
اقای ایکس و خانم ضد عاشق همدیگه شدن...خیلی همدیگرو دوست داشتن....و میدونستن برای همدیگر خلق شدن.....ولی خانواده اقای ایکس مخالف ازدواج این دوتا بودن...و در جایی اینقدر بغل گوش اقای ایکس خوندن که این اشتباه بزرگیه.ازش فاصله بگیر ...که این دختر مناسب نیست.....خلاصه اقای ایکس رو همچین ترسوندن که رفت و با خانم وای ازدواج کرد.....
بعد از 15 سال .بعد از اینهمه سال اقای ایکس گشت و خانم ضد رو پیدا کرد...با کلی زحمت و کلی خواهش باهاش صحبت کرد و بهش گفت : همه اینا سرنوشت.....با سرنوشت نمیشه مبارزه کرد.....باید پذیرفت و من واقعا متاسفم....چون هرگز تو این 15 سال نتونستم دست از دوست داشتنت بردارم ....ولی خوب با خانم وای هم خوشبختم.....و خانوادمو دوست دارم......ولی میخوام منو ببخشی.......
مسخره ترین توجیه بزدل بودن و ترسیدن و نجنگیدن اینه که بگیم سرنوشتمون این بوده....اجازه بدیم دیگران با توهمات ذهنی خودشون مسیر زندگی رو عوض کنن.....بعد بگیم هیییییییییییییی...حکمتی توش بود..دیدی الان خوشبختم؟؟؟؟؟ شاید اگر باهم ازدواج میکردیم کارمون به طلاق میکشید.....
اینکه ادمی وارد میدان جنگ نشه چون از قبل خودشو بازنده بدونه احمقانه ترین نوع زندگی.....این جور ادما محکومن به فنا.......
دورو برتون چقدر ادم بزدل دیدی که پای انتخاب های خودشون نمیایستن؟؟؟؟؟؟ خود شما چقدر برای انتخابهای اشتباه زندگیتون توجیه اوردید؟؟؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد