سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

-انواع نوشیدنیهای الکلی

#شراب
1
دسته بندی های مختلفی برای این نوع از نوشیدنیها در دنیا ذکر میشه...من برخیشو در این مقاله به صورت اختصار بیان میکنم و توضیحات کوچولو میدم فقط بدونید چی به چی .......
1- آبجو ها ... (تخمیری )
2- شراب ها (تخمیری )...
3- نوشیدنیهای الکلی تقطیری (عرق )
4- سایدر
5- ساکی
6- پورت (تخمیر دو گانه )
7- لیکورها (تخمیری و تقطیری )
8- مشروبات مخلوط
و ...
دسته بندی نوشیدنیهای الکلی خیلی گسترده و خاص ...نمیخوام حوصلتون از خوندنش سر بره...فقط همینا رو براتون گفتم......و برای هر کدام یک قسمت مفصل توضیح میدم....

دوستان عزیزم....طبع هر دسته از نوشیدنیها با دسته دیگر فرق میکنه.....کلی میگم که طبع نوشیدنیهای الکلی گرم و تر ....
البته میزان گرمی یا تری بستگی به مواد موثره درصد و درجه الکل و همچنین به نوع میوه استفاده شده داره..

من در این مقالات بی طرفانه مینویسم....یعنی هم مزایا رو بیان میکنم هم مضرات رو .....نمیخوام بیجهت جانبداری کنم یا به کل بگذارمش کنار....
شما میتونید بخونید...تجزیه تحلیل کنید.....و نظرات خودتونو بیان کنید......دانسته های خودتونو در اختیار من و دیگران هم بگذارید.....با سپاس فراوان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد