سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

؟؟؟؟!!!!!!!!!............

تا حالا شده یکهو کات کنی 

یکهو با یکی قطع رابطه کنی 

بدون دلیل 

خودتم نمیدونی چرا 

فقط دلت نمیخوادش 

همین 

============================== 

تا حالا شده به کسی که برات عزیزه 

بگی خدا حافظ 

بدون هیچ دلیلی 

فقط چون دلت نمیخواد یک روز اون بهت بگه خدا حافظ 

======================= 

دنیام شده پر از سوال 

پر از تعجب 

چرا من اینجوری شدم 

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
سید شنبه 27 شهریور 1389 ساعت 12:40 ق.ظ http://dolateyar.blogsky.com

سلام

نمی خوام این چیزایی که گفتی بشه!

چون خیلی سخته

سینا دوشنبه 29 شهریور 1389 ساعت 07:47 ق.ظ http://khaaen.persianblog.ir

سوالات بی پایان

روح اله چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 05:44 ب.ظ

سلام
تاحالا من که اینکارو نکردم!
امیدوارم زنده نباشم و این روزو بخام ببینم حاضرم مخاطب باشم.

روح اله پنج‌شنبه 17 مرداد 1392 ساعت 12:41 ق.ظ

سلام
رفیق واسم پیش نیومده.ولی سرم اومده واسه همینم خودم هیچ وقت اینکارو نکردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد