سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

حسش نیست..............

همه چیز در دنیا نیازمند حس......... 

حس نوشتنم نیست 

حقیقتشو بخواین 

حس زندگیم نیست 

چقدر دلم هوای دریا کرده اونم شمال 

و چقدر دلم میخواد زیر پام خالی شه توی ساحل........... 

حسش نیست رفیق 

حسش نیست

نظرات 2 + ارسال نظر
سینا شنبه 17 مهر 1389 ساعت 08:25 ق.ظ http://khaaen.persianblog.ir

چه خوب اینروزها معنی حسش نیست را میفهمم.
و این حس خالی شدن زیر پا توی ساحل اینروزا واسه منم جذابه

پدرام یکشنبه 18 مهر 1389 ساعت 12:27 ق.ظ http://www.appocalipto.blogfa.com

سلام
من پدرام هستم
وب خیلی قشنگی داری

قلب آدم ها گاهی شکوه می کند چرا که آدم ها می ترسند که بزرگترین رؤیاهایشان را متحقق کنند، چون یا فکر می کنند که لیاقتش را ندارند و یا اینکه نمی توانند از عهده آن برآیند. ما قلب ها از ترس می میریم. تنها از اندیشیدن به عشق های مدفون شده و یا لحظاتی که می توانستند خیلی زیبا باشند و نبودند یا گنج هایی که می توانستند کشف شوند ولی برای همیشه در زیر خاک مدفون ماندند چون اگر هریک از این اتفاق ها بیفتد ما رنج وحشتناکی می کشیم. «قلب من از رنج کشیدن می ترسد» *** همیشه به قلبت بگو: «که ترس از رنج از خود رنج بدتر است» (تاریکترین لحظه شب لحظه قبل از طلوع آفتاب است).

من دوست دارم بیشتر با شما آشنا بشم و همینطور شما با من وب بهانه ی خوبی برای دوستی است خوشحال میشم به من سر بزنید و نظر خودتونو در مورد وبم بگید.
راستی اگه اپ کردی منم خبر کن.
/*-*\

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد