سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

تغییرووووو...........

تو زندگی هر ادم.........روز هایی هست که ..........دلت نمیخوادشون........... 

الان حس دارم اگر اطرافیان بگذارند.......... 

از بی ارادگی و وابستگیم حالم بهم میخوره............ 

ازین همه شلوغی و در هم برهمی زندگیم......... 

پس کجا رفته..........روزگار شادی و استقلالم................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

باید تغییر ایجاد کنم............. 

این راه به نا کجا آباد......... 

خستم...........زیاد.................. 

مقصر خودمم............... 

نظرات 5 + ارسال نظر
فائزه پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390 ساعت 12:59 ق.ظ http://dokhtare-aftab.blogsky.com

سلام توام مثل من خسته ای؟ عجب شب پر غمیه امشب

الی پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390 ساعت 01:01 ب.ظ

من هم چند وقت پیش همینجوری بودم...ولی کاریش نمیشه کردم....فقط خودمو سرگرم کار کردم و از همه کشیدم کنار...
بعد یه مدت برای همه عادی میشه و اونوقت تو میتونی زندگی خودتو داشته باشی بدون وابستگی به دیگران...
منم آپم دوستم

سینا پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390 ساعت 03:05 ب.ظ

دعا میکنم واست

الی پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390 ساعت 03:14 ب.ظ

age rahi peida kardi be manam begou ...

آرمین پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390 ساعت 03:27 ب.ظ

این وابستگی ...هرچی دوده از آتیش این بلند میشه
جدیدا هر وبلاگی میرم همین بساطه . خود منم که میدونی چون زدم به بیخیالی تونستم دوام بیارم . نمیدونم چرا انقدر انرژی منفی زیاد شده . ایشالله همه چی درست میشه . زوده زود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد