سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

کدومو خفه میکردین؟؟؟؟؟؟؟

احمق بودن 

ساده بودن 

خر شدن  

ابله جلوه کردن 

صفاتی است زنانه هنگام اویزون شدن به یک مرد.......... 

اینو امروز به چشم خودم دیدم........ 

وقتی.............. 

یه دختر داشت با یه پسر سر اینکه چرا فلان کار رو براش نکرده دعوا میکردو پسر در حالی که سعی میکرد بهش وعده سر خرمن بده....خیره شده بود به باسن برجسته دختری جوان بزک کرده عابر........... 

چقدر دلم میخواست یکی رو خفه کنم........ 

شما بودین کدومو خفه میکردین؟؟؟؟؟؟ 

دختر اویزون 

دختر بزک دوزکی...... 

یا پسر چشم چرون هرزه........؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد