سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

سکوتم از رضایت نیست ...دلم اهل شکایت نیست...

هزار شاکی خودش داره...خودش گیره گرفتاره...

مهم نیست......

امروز یکی رو دیدم 

یکی که......... 

امروز تو فیس بوک .......معشوقه سابق (ر) رو دیدم 

چقدر شکسته و پیر...... 

از طراوت سابق خبری نبود....... 

نکنه منم اینهمه پیر شدم؟؟؟؟؟؟؟ 

این دختر ناجور خودشو به پای مردی ریخت که هیچی از عشق و .....نمیفهمید 

به من چه؟ 

ولی حیف......میتونست بهتر از این باشه....... 

مهم نیست 

مهم نیست  

نظرات 5 + ارسال نظر
سینا پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390 ساعت 12:20 ق.ظ http://khaaen.persianblog.ir

همیشه میتونه بهتر باشه اگه قدر بدونیم خودمونو

ارمین پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390 ساعت 01:00 ق.ظ http://nagoftehaa.mihanblog.com/

میگی حیف

بعد میگی مهم نیست

اصلا واسه چی اسمشو سرچ کردی ؟

سواله میپرسم ؟

آرزو میکردم عضو فیس بوک نباشه...

محسن شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 04:47 ب.ظ

اون به من چه چرا آخرش علامت سئوال داره؟
به من چه؟

الی یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 01:53 ب.ظ

وقتی هیچی از ماجرات نمیدونم ....
حس میکنم تو هم تجربه ی تلخ منو داشتی..
مردی رو عاشق بودم که یه زن هر جایی رو به من ترجیح داد...
هنوز آرزوی دیدنش دیونه ام میکنه....
تازگی ها شنیدم بچه دار شده...
یه پسر به اسم امیر...
دارم فکر میکنم چقدر تو هیئت یه پدر بامزه میشه...
دیدنیه....
منم تو فیس بوک خودشو پیدا نکردم اما زنش بود...
خب من علاقه ای به دیدنش نداشتم....
دنبال یه عکس خانوادگی گشتم که نبود
حالا چرا اینا رو واسه تو گفتم؟؟؟؟؟؟؟

سلام رفیق
زندگی ما ادمها خیلی بهم شبیه.......
خیلی زیاد
تاریخ مرتب تکرار میشه
نمیدونم..........اسم این حسو چی باید گذاشت؟؟؟؟
حسی که ادمو میکشونه به سمت ناکجا اباد

یکی از آقایون چهارشنبه 4 خرداد 1390 ساعت 01:58 ب.ظ

ظاهرا اینجا عاشقای ناکام درد دل میکنن
پس من هم میگم

شوهر کرد
الان دو تا بچه داره

امیدوارم هر روز حس خوبی در مورد زندگیش داشته باشه و در خانوادش احساس خوشبختی کنه
از خدا میخوام مشکلی سر راهش نباشه تا همیشه شاد باشه و سلامت

یه چیزی هم به تو بگم ، اگر عاشق کسی باشی حتی اگه "هیچی از عشق و .....نمیفهمید " بازهم میرزه که ناجور خودتو بپاش بریزی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد